[Roomster] Ik heb 'm!

Fabia

† In Memoriam
Re: Ik heb \'m!

Een hele mooie kleur!!!!!!! Zou mijn Fabje wel in de kleur willen hebben. Helaas was die kleur nog niet beschikbaar toen ik 'm kocht, anders had ik het wel geweten.
 

Boet

Actief lid
Re: Ik heb \'m!



Deze doet het tenminste....

Het was kiezen tussen het veel geziene helderblauw of zwart. Totdat ik dit lakstaaltje tegenkwam icm. een grotendeels zwart interieur. Toen was ik verkocht
grin.gif


Stand waargenomen Roomsters: 4. Een helderblauwe in Zwaag, idem dito in Amsterdam Zuidoost, een zilverkleurige in Hoorn en in Leiden heb ik de mijne pal naast een metallic groene Sport (benzine) neergezet.

Was leuk. Tegelijkertijd de raampjes open..."goh, dá's een mooie auto!"
545.gif
 

Boet

Actief lid
Re: Ik heb \'m!

Flamencorood. Oogt op de foto een tikje lichter dan het is. Het zit een goeie tint onder Bordeaurood, maar is helderder dan dat.
 

sador

Donateur
Re: Ik heb \'m!

Heb bij de dealer een roomster gezien in deze kleur, zag er toch veel anders uit, heb daarom voor anthracite grey gekozen
 

Boet

Actief lid
Re: Ik heb \'m!

Vond ik ook mooi. Ik heb ooit eens een Peugeot gehad in die kleur.

Het is wel grappig. In de showroom lijkt het heel donkerrood, maar zodra er wat licht van buiten op valt, zie je de kleur meteen opleven.

Ik kom het ding wel eens showen als er ergens een meeting is of zo
xyxthumbs.gif
 

sador

Donateur
Re: Ik heb \'m!

Hallo Boet,

Volgens mij heb jij een myrevieuw geschreven op de site van autoweek?

Groet Sador
 

Sant

Lid
Re: Ik heb \'m!

Hallo iedereen met reeds een Roomster,

Waarom zetten jullie jullie ervaringen niet op de site www.autozine.nl ?? Zou heel leuk zijn op deze wijze te laten zien en horen hoe goed de Roomster wel niet is.
 

Boet

Actief lid
Re: Ik heb \'m!

Sador. Klopt! Hij is alleen nog heel summier:)

Sant. Ik ga even kijken. Dank voor de tip!
 

Mirosa

Nieuw lid
Re: Ik heb \'m!

Ook wij zijn sinds vandaag in het bezit van de Roomster, een knalrode TDI. Al meteen leuke reacties van de buren en snel een paar smoesjes verzinnen om effe te rijden.
Na mijn Seat Cordoba Vario (met 329.000 K als 1e eigenaar) merk je wel dat je in een nieuwe auto rijdt. Stukken stiller dan de Seat (;;)). en ruimer, en leuker, en ...etc.
Wel maandag effe de garage bellen want de parkeerhulp doet het niet.

Frans
(Eindhoven)
 

Boet

Actief lid
Re: Ik heb \'m!

Even noteren: Rode Roomster in Eindhoven:)

Welke TDi heb jij aangeschaft?

Dat rijden ken ik maar al te goed...verzin van alles om maar een blokje om te kunnen...foto's...moet je toch echt naar de Afsluitdijk..
crazy.gif


In ieder geval veel plezier gewenst met dit onderscheidende automobiel...is weer wat anders dan een Opel
grin.gif
 

sador

Donateur
Re: Ik heb \'m!

Hallo Mirosa,

Gefeliciteerd met je roomster.

Bij mijn fabia deed de parkeerhulp het bij aflevering ook niet, bleek in de fabriek dat een kabel on in het dashbord niet goed aan gesloten.

Veel fijne kilometers toegewenst
 

Mirosa

Nieuw lid
Re: Ik heb \'m!

Het is een TDI 1,9 PD , 105 PK
Met Comfort pakket, panorama dak, trekhaak, railing, Dance radio.

Frans
 

Boet

Actief lid
Re: Ik heb \'m!

Dat scheelt niet veel! Ik heb de Sport, Dance radio, dakrailing, panoramadak...vooral dat laatste heb ik als zeer fraai ervaren. Vooral de achterpassagiers zitten constant naar boven te gapen
smile.gif


En precies dezelfde motor. Start als een traktor, maar trekt als een beest!
 

SkodaMan

Actief lid
Re: Ik heb \'m!

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Boet</font><hr />
... Start als een traktor, maar trekt als een beest! ...

[/ QUOTE ]

www.tractorfan.nl

Had ik al verteld dat je een 2.0 FSI nauwelijks hoort lopen?
smirk.gif
 

Boet

Actief lid
Re: Ik heb \'m!

Korte update: gemiddeld verbruik tot nu toe is mét winterbanden en zónder chip, inclusief zo'n 3000 km Bundesbahn én besneeuwd Zweden zo'n 1: 17.79; fractioneel boven de fabrieksopgave.

Nu zitten de zomerbanden (Michelin Energy) eronder en is de chip geplaatst. Eens kijken wat modaal gebruik (dat wordt nog lastig
grin.gif
) doet voor het verbruik.
 
Bovenaan Onderaan