[Roomster] Ik heb 'm!

Re: Ik heb \'m!

goh, bij het lezen word ik bijna onozel van ongeduld... mijn Roomster 1.9TDI moet volgende week bij de dealer aankomen... had niet gedacht dat me dat zou overkomen!
 

sador

Donateur
Re: Ik heb \'m!

Wachten duurt altijd te lang, je wilt zo snel mogelijk in je nieuwe bolide sturen
 

Boet

Actief lid
Update: Kilometerstand zit nu iets boven de 27000. Chippie bevalt prima. Verbruik is niet toe- of afgenomen, maar tussenacceleraties zijn een stuk vlotter geworden. Kruisen met 180 gaat ook betrekkelijk makkelijk. Koppelverloop lijkt wat vlakker te zijn geworden met een piek zo rond de 2000 toeren; iets hoger dan het was dus.

Ben nog steeds dik tevreden. Puntjes van kritiek zouden de nogal kleine dashboardkastjes kunnen zijn en de nogal rauwe loop bij koude start. Wegligging en comfort bevallen nog steeds prima, al kun je wel merken met een hoge koets aan het rijden te zijn. Mijn achterpassagiers verbazen zich nog steeds over het idiote ruimte-aanbod daar:).

Problemen: nog steeds nul komma nul.
 

Boet

Actief lid
Effe een plaatje van de achterkant. Beschermplaat op de achterbumper gezet (Milotec). Niet gek, al zeg ik het zelf:)
 

Boet

Actief lid
Eh...plaatje?...nu wel....
 

Bijlagen

  • Roomster achterkant bumperplaat.jpg
    Roomster achterkant bumperplaat.jpg
    83,3 KB · Weergaven: 19
Bovenaan Onderaan