Roomster ervaring

E

Ex-lid 1929

Wij hebben een roomster scout en deze is inderdaad zeldzaam en zie je weinig rondrijden.
mensen zitten echt te kijken van wat is dat voor auto.
 

MarcoO2

Forumguru
Vooral goed kijken als je er een ziet want het is een zeldzaamheid

Als het zelfs deze dieren lukt om er een te spotten, moet het ons toch ook lukken......

556_9074_300.jpg

556_9070_300.jpg

556_9071_300.jpg

556_9069_300.jpg


Deze foto's komen overigens van autozine.nl, uit een test van de Roomster Scout. Best een leuk artikel om te lezen.
 

jaspernl

Actief lid
Wat betreft de zijkant zeg ik hij is functioneel en verder appart
En ik zit in de auto en de medeweggebruikers kijken er tegenaan, en voor die koop ik geen auto zodat zij het wel of niet mooi vinden !

Achteruit is voor de kinderen ideaal, want ze kunnen nu vanuit hun stoeltje heerlijk naar buiten kijken !
Dus de Roomster is ook nog eens kindvriendelijk !

En bij mij staat functionaliteit bovenaan het lijstje en of tie mooi of lelijk is heeft een mindere prio, want dat is vaak om geen reactie's van de buitenwerled te krijgen !

:worshippy:
 

LenK

Forumguru
Hey zeg ik positiefs en dan katten jullie alweer :1439:

"Dat is een zeldzame verschijning" klinkt toch beter dan "Daar heb je er weer een" :yeah:
 
het is en blijft een super concept, mijn driejarige zoon wil niet liever als in de Roomster van mijn vrouw meerijden, omdat hij dan idd een mooi zicht heeft (lage, grote achterruiten, panorama dak). en mijn vrouw heeft voor de roomster gekozen omwille van zijn goed zicht naar achteren, perfecte ergonomie, prachtige stuurkwaliteiten, etc etc. en met de juiste velgen eronder ziet hij er nog eens schitterend uit! dat de meningen over dat laatste nogal polariseren, bewijst des te meer dat het konsequent, geslaagd statement is. schuifdeuren achteraan waren wel nóg beter geweest
 

jaspernl

Actief lid
mijn zoontje (ook 3, bijna 4) vindt de RR ook erg "cool".
Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat er een dvd spelertje in hangt (soms, dan)... ;)
 

EdK

Forumguru
Hey zeg ik positiefs en dan katten jullie alweer :1439:

"Dat is een zeldzame verschijning" klinkt toch beter dan "Daar heb je er weer een" :yeah:


Tja kerel dat komt door je verleden ! Al zou je iets posliefs zeggen over de RR dan geloven we het nog niet ! Argwaan noemt men dat !! :laugh:
 
Bovenaan Onderaan