Roomster beklad met verf

MarcoO2

Forumguru
Ik zit zo naar de foto's te kijken en dan zie ik het invalide symbool, wat ik zelf heel erg gewend ben, dan denk ik van hoe laag ben je in niveau gezakt om dit uberhaubt te doen bij een invalide medemens. Zielige lafbekken :1439:
Ongelooflijk, Bothje!!! Wat bezielt een mens... als je iemand dat bij je auto ziet doen, weet je ook niet wat je doet...
 

EdK

Forumguru
Ongelooflijk, Bothje!!! Wat bezielt een mens... als je iemand dat bij je auto ziet doen, weet je ook niet wat je doet...

En uiteindelijk wordt jij dan nog opgepakt en zit je langer in dat vergrote vogelkooitje dan de dader !
Want die had een moeilijke jeugd etc etc.

Ben blij voor je bothje dat na wat noeste arbeid hij er weer netjes bijstaat !
Maar je zal jezelf tijdens het poetsen jezelf ook wel weer wat vloekwoorden erbij geleerd hebben !
En wees blij dat je het niet hebt zien gebeuren , want dan hadden wij dit nu niet gelezen op dit moment en waarschijnlijk had die troep dan nu nog op je motorkap gezeten !
En had je gisteravond als eten water en brood gehad !
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ik wordt er inderdaad nog steeds moedeloos van, maar dat is eigenlijk verspilde energie.

Ben vanmiddag even bij de spuiter langs geweest die mijn steenslag onzichtbaar heeft gemaakt om te informeren hoe te handelen bij deze verse lak. Wat hier al is gezegd adviseerd hij ook om een nieuwe waslaag aan te brengen, hoewel als ik er water op gooi er toch mooie druppels ontstaan.
Op de terugweg en tegen de zon inrijdend zag ik nog wat van die bruine spettertjes op de voorruit, ben dus nog niet helemaal klaar.....
 

Bothje

Heel gewoon lid
Die velgen staan trouwens super mooi onder je roomster . Dat is een mooie roomster zo , die kleur + die donkere velgen , mooi. Zonder die vreselijk lelijke smurie natuurlijk he .
Dank voor deze mooie woorden Chris.
Niet te vergeten de in de lakkleur gepoten dakrails (waren vanaf fabriek zwart).
 

EdK

Forumguru
Wasbenzine is van zichzelf vettig dus dat zal de reden zijn dat je water met mooie druppels op je motorkap liggen
 

Wasmachineman

Forumguru
Nou Bothje, ik heb je auto-album even bekeken en deze zit vol prachtige details !:xyxthumbs:

Des te rotter waarom iemand die rottigheid uithaalt, jaloezie misschien, bedenk ik me als ik jouw wagen zie.....:mad:

Hopelijk blijft het bij deze ene keer !
 

Constant

Erelid
Jaloezie denk ik, toen ik mijn Golf kocht (in de tijd dat mensen nog stikjaloers waren op een Golf) kreeg ik in de eerste weken niet alleen een onterechte parkeerbon maar ook verf op de auto.

En diverse gevallen vandalisme gedurende de jaren, vrijwel altijd in het weekend.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Wasbenzine is van zichzelf vettig dus dat zal de reden zijn dat je water met mooie druppels op je motorkap liggen
Vanmorgen na de regen bleven er weer van die mooie waterdruppels op de motorkap liggen, dus dit is schijn en moet ik als nog een nieuwe waslaag aanbrengen :crazy:
 

Bijlagen

  • IMG_6685.jpg
    IMG_6685.jpg
    94,7 KB · Weergaven: 10
  • IMG_6683.jpg
    IMG_6683.jpg
    83,9 KB · Weergaven: 8

EdK

Forumguru
Vanmorgen na de regen bleven er weer van die mooie waterdruppels op de motorkap liggen, dus dit is schijn en moet ik als nog een nieuwe waslaag aanbrengen :crazy:


Al zouden de druppels van de oude waslaag zijn, ik zou voor alle zekerheid toch de motorkap en omstreken goed ontvetten en dan weer opnieuw in de wax zetten !
Want je weet nooit wat de wasbenzine en tectiel voor schade op eventueele lange duur teweeg kunnen brengen.
 

Bothje

Heel gewoon lid
Heb ondertussen aangifte gedaan van vernieling via de website van de politie in mijn regio.
Wat moet je eigenlijk veel dubbel invullen over alleen je eigen personalia. Postcode en huisnummer geeft normaal al de straatgegevens etc maar hier dus niet. Moet ook 3 keer invullen in welk land ter wereld je woont en geboren bent.
Maar ja, als men er maar wat mee kan doen........
 
Bovenaan Onderaan