Roffels O3C racing blue

HarrieSkoda

Forumguru
Heb je wat meer foto's van je werk? Altijd leuk om te zien!

Het viel mij ook direct op @Rallye !

Tip om de achteruitrijlichten beter op de foto te krijgen zonder remlichten; handrem erop en in de R zetten, zonder dat de auto loopt.
 

Rofffel

Forumguru
Lijken niet synchroon te lopen omdat de ene dus uit/aan gaat en de andere nagloeit.
Achteruitrijdverlichting op de foto krijgen is niet nodig want er valt weinig te zien, behalve dat deze een behoorlijk stuk feller zijn ;).

Ik zal binnenkort even fotos maken
 

Rofffel

Forumguru
Nee want LED gloeit niet na.
Als je het filmpje goed bekijkt zie je dat bij het opkomen van de gloeilamp links, rechts de LED al aanstaat.
Dit blijft zich herhalen aangezien LED geen weerstand heeft en derhalve meteen aan is.

Op het moment dat het signaal weg is, staat de LED direct uit en faseert de gloeilamp uit.

Nee ik ben geen techneut dus ik zal allicht de verkeerde terminologie gebruiken maar het klinkt wel alsof het klopt ;)
 

Rofffel

Forumguru
En een setje originele Golussen kon ik niet laten liggen!!
Heel blij met het eindresultaat:
360.jpg

360.jpg

360.jpg
 

Rofffel

Forumguru
Sinds vorige week heb ik Sonniboy zonwering erin en ik moet zeggen: wat een fantastisch product!
Vliegen en zon houd het buiten, frisse wind kan naar binnen en het houd de auto oprecht een stuk koeler binnen in de warmte.
Echt een absolute aanrader!
 

Erik-JanB

Senior Member
Heb sindskort ook zonneschermen, fantastisch spul.
Ook voor de kinderen enorm fijn, wel naar buiten kunnen kijken, maar geen gezeur met de zon.
 

Rofffel

Forumguru
En ook ik ben een van de velen die overgaat naar benzine..
Getwijfeld om een O3 RS combi of een Superb combi 2.0 tsi te kopen maar wil, als autoliefhebber, toch iets anders.
Het een 520i touring high executive geworden uit 2017. Mooie lage kmstand, origineel NLD auto en bij de eerste 10 meter wordt weer duidelijk waarom zo’n auto meer dan 2x de nieuwprijs is.
Voor mijn 210.000 gelopen dieseltje te weinig terug gekregen maar dat was het verlies om in deze tijd over te stappen.
 

Rofffel

Forumguru
Idd erg jammer, anders had ik deze fantastische auto afgereden..
Durf het zelf net niet aan, aangezien onderhoud er aan zit te komen en de inruil nu nog enigszins acceptabel is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan