Rit Naar de Nurburgring - 7 Mei 2015 - Inschrijvingen

Ik weet het nog niet . Lijkt mij dat er weinig kan gebeuren met me 110 pk ..
Ik bedoel zo mega snel ben ik toch niet en ja één stuurfout en je bent de lul ..
 

MaRco2

Forumguru
Op een zaterdag is voor mij een nogo (de route is bijna hetzelfde als die wij een aantal keer per jaar rijden, vanaf Maastricht binnendoor, met vlak voor Monschau een uitstapje via een haarspeldorgie om dan op de B258 weer in te voegen, meestal stopje bij Schwingsborn.... hoewel die de laatste keer gewoon gesloten was een half jaar geleden).

17 april gaan wij al met goed weer voor het eerst dit seizoen. Ring is dan niet open voor TF, maar de 24h trainingen zijn ook leuk. 7 mei is het open voor vrijraggers.:)
 

Tuner111

Forumguru
Op een zaterdag is voor mij een nogo (de route is bijna hetzelfde als die wij een aantal keer per jaar rijden, vanaf Maastricht binnendoor, met vlak voor Monschau een uitstapje via een haarspeldorgie om dan op de B258 weer in te voegen, meestal stopje bij Schwingsborn.... hoewel die de laatste keer gewoon gesloten was een half jaar geleden).

17 april gaan wij al met goed weer voor het eerst dit seizoen. Ring is dan niet open voor TF, maar de 24h trainingen zijn ook leuk. 7 mei is het open voor vrijraggers.:)

jammer :) de volgende keer hé !
 

Cordoba

Forumguru
:yeah: Eindelijk de dagen rondom het weekend vrij kunnen krijgen. (mondelinge toestemming, nog niet in het rooster verwerkt)
Dan langzamerhand naar een overnachting gaan kijken, de kans dat ik mee ga, wordt steeds groter.:cool:
 

Tuner111

Forumguru
weet iemand hoe je een bestand maakt voor onze navi ? zodat ik de roete gemakkelijk jullie kan geven :)
 

Goofy@5E

Forumguru
Mannen die een overnachting boeken, kunnen we effen kijken waar, zo zitten we samen en kunnen we s'avonds nog wa nakeuvelen.

Hier ben ik ook voor te vinden, e goed terraske en de dag nog eens overlopen, er zijn daar in de buurt redelijk veel slaapplaatsen hotels en zimmerfrei slaapgelegenheden, iemand een voorstel?
En ja wie bijft voor een overnachting?
 

vw125

Forumguru
Ik moet mij spijtig genoeg verontschuldigen maar kan jammer genoeg niet mee op 7 mei.
Mijn petekindje heeft haar verjaardagsfeestje die dag en ik was dat helemaal vergeten.
Ik vind het zeer spijtig want had zeer graag mee geweest.
Ik hoop dat er nog een keertje zoiets georganiseerd wordt want hiervan heb ik heel veel spijt nu.
Groetjes Lesley
 

Tuner111

Forumguru
Ik moet mij spijtig genoeg verontschuldigen maar kan jammer genoeg niet mee op 7 mei.
Mijn petekindje heeft haar verjaardagsfeestje die dag en ik was dat helemaal vergeten.
Ik vind het zeer spijtig want had zeer graag mee geweest.
Ik hoop dat er nog een keertje zoiets georganiseerd wordt want hiervan heb ik heel veel spijt nu.
Groetjes Lesley

Erg jammer man ! we doen dit volgend jaar wel weer eens ;)

Wie gaat er mee ?
@Tuner111
@Goofy@5E
@S.O.C.3
@peterrapid
@abelsj
@Octavia32
@internetboarder
@Luuk Thijssen (onder voorbehoud)
@Mettes
@Kenei85 (onder voorbehoud)
 
Bovenaan Onderaan