Rij ervaringen OC3 Greenline

Noord26

Forumguru
De vrouw mag kiezen tussen de SuperB en een Alto die voor de deur staan. Mijn speeltje weet ze geen eens hoe te starten.

Die staat op 2 wielen. Heeft ook maar 3 cilinders overigens (net als de Alto), maar doet toch een slordige 280km/h op de teller.

:D
 

Rooie

Actief lid
Ik weet niet zo goed in welke topic ik deze vraag moet stellen, dus dan maar in deze.
Er staat in de prijslijst genoemd "afvalbakken in deurportieren voor".
Ik heb bij de aflevering maar één afvalbakje, dat klopt dus niet met de prijslijst.
 

Oogje

Senior Member
Ik weet niet zo goed in welke topic ik deze vraag moet stellen, dus dan maar in deze.
Er staat in de prijslijst genoemd "afvalbakken in deurportieren voor".
Ik heb bij de aflevering maar één afvalbakje, dat klopt dus niet met de prijslijst.
De mijne ligt ergens achterin. Als je m wil hebben, geef je maar een gil. Dat ding neemt me teveel ruimte in.
 

Rooie

Actief lid
Wil hem wel hebben hoor,
Maar het gaat me ook om het principe volgens mij moeter er 2 worden geleverd toch.
 

Desperado

Forumguru
Voor die 8 euro misschien niet, maar ik zou er stennis om schoppen wegens het principe. Besteld is besteld.
 

henriz

Forumguru
Hier ook 1 ontvangen. Ik gebruik 'm regelmatig.
Maar ik zou er geen 2 willen hebben. Een opbergvak is ook wel handig.
 

Mick

Actief lid
Mooie review van dito auto. Ik vindt alleen de plaats van de lifehammer nogal ongelukkig gekozen:pieker:
Als ik op cruise control rij, dan trek ik mijn rechter been nogal eens omhoog en dan lijkt me me dat je de lifehammer makkelijk kan raken, of vergis ik me?
 
Bovenaan Onderaan