ErikvW
Nieuw lid
Bedankt voor alle vriendelijke reacties op mijn eerste bericht, voelt echt als een warm bad zo dit forum. Ik zal mijn even voorstellen. Ik ben Erik en heb sinds 3 weken een o4 phev station en hiervoor 6 jaar een o3 hb. Mijn 04 is begin dit jaar geïmporteerd uit Duitsland en voorzien van een originele trekhaak en een 13 polige stekker. Het probleem was dat het linker achterlicht het niet deed en als je remde dat dan de knipperlichten gingen branden ipv de remlichten. Mijn enige bedoeling met mijn eerste berichtje was @cobra 667 behoeden voor een dure reparatie omdat het dus heel makkelijk op te lossen is met een laptop. Wat de monteur precies gedaan heeft weet ik niet maar het kwam vaker voor zij hij. Het ging om garage De Waal in Culemborg. Voor wat betreft de koffie dat was gewoon een bakje zwarte koffie zoals de rest van de wereld ook zou moeten drinken ipv al die rare varianten, een koekje heb ik niet genomen maar werdt me wel aangeboden. Dus @ertromp ik hoop dat mijn 2de bericht wel je goedkeuring kan wegdragen.
groeten Erik van Wijk
groeten Erik van Wijk