Remklauwen

Canon-Eye

Forumguru
als het zo tering warm is wordt het hem niet
Voortekenen zijn wel gunstig: 't zou morgen een graad of 10, 12 frisser moeten zijn dan vandaag.
Als je ze dan een beetje vroeg spuit, kan de boel 's middags lekker uitharden!
 

EdK

Forumguru
Voortekenen zijn wel gunstig: 't zou morgen een graad of 10, 12 frisser moeten zijn dan vandaag.
Als je ze dan een beetje vroeg spuit, kan de boel 's middags lekker uitharden!

Mits het niet regent, want dan krijg je een mooi sinaasappel effect op het schilderwerk en indien je dat niet mooi vind kun je opnieuw beginnen.....................
 
Oef wat een stof hier. Inmiddels heb ik bijna 3 jaar de verf in huis en heb ik de remklauwen nog steeds niet voorzien van een nieuwe lak laag. Gezien het de komende week best wel aardig weer wordt wil ik het eerdaags eens mee aan de gang gaan.

Had al van een maat van me begrepen dat je na alles goed te hebben schoon gemaakt en ontvet dat aan de slag kan gaan met afplakken van de rest. Uiteindelijk is de bedoeling dat de klauw nog zichtbaar is en de rest afgeplakt dmv kranten. Ook begreep ik dat de auto minstens 24 uur stil moet blijven staan zodat de verf goed kan drogen/uitharden. Omdat ik sinds kort samen woon en de auto niet dagelijks gebruik kan dit natuurlijk heel goed nu. Zal foto's maken van het proces
 

turboturbo

Forumguru
Following!
Staat bij mij ook nog op de to-do list, alsmede de plaat achter de remschijf (ankerplaat) zwart spuiten. Voorzijde heb ik al gedaan tijdens schijven wisselen, achterzijde moet nog. Weet nu hoe de schijven aan de achterzijde gedemonteerd moeten worden, dus dat is geen moeilijke klus meer.
Zo lelijk die bruine roestige rand... :thumbsdown:
 
Bovenaan Onderaan