Remklauwen

Mijn Octavia uit 2002 heeft groene remklauwen, ik vermoed dat deze ooit zelf groen gemaakt zijn. Nu las ik dat een benzine uitvoering van een Octavia 2 RS uit 2006 standaard groene remklauwen heeft. Mijn Octavia is een look a like RS van het eerste model. Nu wil ik deze remklauwen bij gaan werken aangezien het groen niet echt heel netjes groen meer is. Nu komt de grote vraag, heeft iemand goede tips waar ik deze lak vinden kan? Heb wel wat gevonden van Motip, maar dat moterblokken lak. Ik wil perse lak ipv verf, met verf is de kans op druipers vele malen groter dan wanneer ik het netjes spuit.
 

Joske

Forumguru
er circuleert een topic over Dirk. Cuprani heeft een mooi topic over zijn auto en Antera zal dat normaal ooj zeker weten ;)
 
Die heb ik even na zitten lezen, die liep dus tegen hetzelfde probleem aan als waar ik tegen aan loop. Alleen waren die van hem oorspronkelijk groen of gewoon kleurloos? De mijne zijn namelijk al groen en wil deze dus bij gaan werken.
 
Dat wordt dan bestellen denk ik, iemand enig idee hoelang de levertijd is bij superskoda? Wil het eigenlijk in mijn vakantie nog gaan doen en die duurt nu nog 2 weken.
 

EdK

Forumguru
nu bestellen en je kunt t nog in je vakantie doen en nog verder vakantie houden
 

Joske

Forumguru
Best veel vind ik :pieker: maar had je wat verder rond gekeken was je mss nog veel meer geweest aan spullen te kopen :D
 
Wss wel idd heb wel leuk spul gezien:$, maar dat hoeft verlopig niet nog. Heb al andere dingen waar ik sparen voor moet. Zo hoorde ik vorige week toen er gekeken werd naar het brandstof probleem dat de schokbrekers achter aan vervanging toe aan het raken zijn. Dat kost ook het 1 en ander
 
Dhl is vandaag langs de deur geweest, echter was ik niet thuis. Lag aan het zwembad met vrouw en kinders :D, gelijk bij thuiskomst gebeld, morgen in de voormiddag komen ze nogmaals langs, dan heb ik de verf ;). Even zien wanneer ik ermee aan de slag ga, als het zo tering warm is wordt het hem niet. En moet het ook zo plannen dat de auto even een dagje stil kan blijven staan zodat de verf goed uitharden kan.
 
Ja dat was wel de bedoeling :) of de remklauwen loshalen zonder dat ik daarna alles moet ontluchten. Weet of ik die makkelijk los halen kan zonder de na montage terug de remmerij omzeep geholpen te hebben. Het moet uiteindelijk allemaal wel goed en veilig blijven werken he :D
 

CDK

Forumguru
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, normaal gezien moet je toch demonteren als je gaat spuiten.... Keep us posted please!

Succes! Greetz Corné
 
Bovenaan Onderaan