Disaster-Master
Donateur
Ja, bij mij deed ie het ook weer even maar toch was het nu al dagen op rij bekeken.. dus zekering eruit gehad. Toevallig wel, 3 auto's met het zelfde euvel in dezelfde tijd.
Nou zo autowasserig ben ik niet hoor. In afgelopen anderhalf jaar heb ik dat ding 5x gewassen ofzo. En meestal is het dak niet zo viesTsja als je 1,5 jaar wasstraat of in wasbox met een hogedruk erop staat te spuiten dan komt er uiteraard makkelijk vocht bij en is die stuk....
Ook een opmerking van Antera............![]()
![]()
Tsja als je 1,5 jaar wasstraat of in wasbox met een hogedruk erop staat te spuiten dan komt er uiteraard makkelijk vocht bij en is die stuk....
Ook een opmerking van Antera............![]()
![]()
Daarentegen. Met een ID3 ben ik in 3 jaar alleen voor ruitenwissers bij de dealer geweest. Naast software issues die je kunt negeren.Helaas wel. Als ik nu zie hoeven ID3's Octavia's , Leons enz van de nieuwe generatie binnen komen met software issue's word je niet vrolijk. De dealers worden helemaal gek ervan en er zijn nog geen oplossingen voor de meeste problemen.
Ze gaan tegenwoordig veel te snel de markt op met nieuwe producten. Echt jammer. De kwaliteit van de VAG groep is veer achteruit gegaan.