Regelmatig foutmeldingen en updates daarvoor

Berghuis

Donateur
Fictief het scherm vervangen is niks meer dan een software reset…
Vandaag dus onderhoud gehad en het infotainment is geüpdatet naar versie 1985. Sinds afgelopen week was de laadklep moeilijk te openen en te sluiten. Het palletje kwam iets meer volledig eruit en bij indrukken kwam na de klik niet meer terug. Dit hebben ze eerst geprobeerd te smeren maar zonder geluk. Palletje is vervangen en werkt weer goed.
Verder geen bijzonderheden en afwachten dat het welkomscherm nier meer naar voren komt.

Jessedew

Forumguru
Ik leg de thuislaad laadkabel sinds kort maar in een bak in de voortuin, ipv achterin, steeds de klep openen is vragen om achterklep problemen heb ik het idee. Mooi iig dat je nu (vooralsnog) weer goed werkend infotainment hebt.

niekz

Lid
Ik mag toch hopen dat de achterklep er tegen kan om gemiddeld 2x per dag te worden geopend, anders had het geen achterklep moeten worden

@Berghuis welkomstscherm blijft hier ook alweer een paar weken weg, geen idee wat het triggert..

hemi24

Forumguru
Ja of kruip je ook één keer per dag over de middentunnel om langs de passagiersdeur de auto te verlaten? Misschien kan de bestuurdersdeur ook niet tegen al dat open en dicht…? ;)

Jessedew

Forumguru
Het is ook 'gemak' want ik heb nooit zin om de kabel op te rollen en in de tas te stoppen, dus zwerft ie in de kofferbak, gevolg dat mn vrouw dat niet weer leuk vind als ze met een krat boodschappen aankomt en er ligt een kabel door heel de kofferbak. Dit is beste van twee werelden, snel opgeruimd, want de doos staat naast het stopcontact, ook mooi weggestopt achter de heg, zodat niemand m ziet.

Berghuis

Donateur
Helaas vanmorgen toch weer in het Welkomscherm gekomen…
taal weer in het Engels, datum en tijd weer bevestigen en radiozender weer opnieuw ophalen. Oh ja en ook alle favorieten weer weg…
Heeft iemand dit ooit kunnen oplossen?

IMG_0777.jpeg

niekz

Lid
Mijn infotainment systeem geeft sinds vandaag een donker wereldbolletje met een kruisje erdoor.

Volgens mij betekent dat zoiets als: "De ŠKODA Connect online-diensten zijn niet beschikbaar."

Maar in de app is de auto gewoon online

Berghuis

Donateur
@EversR Dan zou ik meer problemen moeten hebben lijkt mij. 1x heb ik dat dus gehad, maar toen ging het contact niet eens meer aan. Volgens OBDeleven geeft de accu dan ook de juiste voltage aan.

Bovenaan Onderaan