Rechter buitenspiegel niet dimbaar?

EdK

Forumguru
Tsja daar is het fout gegaan, als je wel de koffie had genomen dan ben je weer scherp tijdens de onderhandelingen.
Heb altijd een liter koffie in de thermoskan mee !
En tsja alles zit er elke keer op wat ik besproken heb, en soms zelfs meer !!! :koffie::pardon:
 
Dat is trouwens niet enkel bij Skoda zo, de nieuwe Arteon Shooting Brake is ook enkel de binnen spiegel en buitenspiegel aan bestuurders zijde gedimd.. Dacht ook eerst een fout maar blijkt dus gangbaar te zijn…
 

hemi24

Forumguru
En sommigen willen daar blijkbaar 39,95 (of iets dergelijks) voor terug zien als het er niet op zit…:sterretjes:
 
Ik heb dit even doorgelezen, en was ook idd wat verbaasd dat mijn O3 wel beide spiegels ghad en nu de O4 niet..

De spiegel die hier in de skoda shop aangeboden word heeft onderdeel 5E4072538.
Als ik hier op zoek kom ik nog wat buitenlandse skoda webshops tegen en bij een staat:
Only for left-hand drive cars factory-fitted with folding side mirrors without SWA and with auto dimming driver’s mirror without Area view.

Dus deze spiegel kan niet op auto’s met een 360 graden camera en/of Side Assist (SWA)..

Edit;
5E4072538C is voor auto’s met SWA maar evengoed niet geschikt voor auto’s met Area View.

Edit2; ik las elders iets over het advies om de 6 clipjes te vervangen bij het monteren van de spiegel. Heeft betrekking op de deurbekleding die los moet, en de clipjes schijnen nogal snel te beschadigen.. Onderdeel 5J0867276.
 
Laatst bewerkt:

uitje

Nieuw lid
Als ik in de webshop kijk dan kan ik voor slechts 270 Euro :oops: ook mijn rechter buitenspiegel dimmend laten maken.
 
Bovenaan Onderaan