Rdw terugroepactie

zedrak

Lid
schijnbaar is de software klaar voor de fabia greenline. Op rdw.nl staat een terugroepactie actief.
 

nisuthai

Forumguru
Hierbij de terugroepactie zoals door de RDW is opgesteld.
 

Bijlagen

  • recall.pdf
    2,1 KB · Weergaven: 189

ABruintje

Senior Member
Die staat al een tijdje op de RDW gemeld.
Twee weken geleden dat ik de brief kreeg stond het er al.
 

Kempes

Forumguru
Dat die oproep op de RDW site staat geeft niet aan dat de software klaar is.. Van mijn 1.6tdi wordt pas derde kwartaal uitgerold maar op de site staat de terugroepactie ook al open..
 

CDK

Forumguru
Vanmiddag de uitnodiging ontvangen voor mijn 2011 Greenline. Wat is wijsheid? Laten uitvoeren of negeren?
Als je hem op dezelfde dag nog laat chiptunen om die update van de dealer weer onklaar te laten maken wel, anders niet doen! Even geen tijd en zin om bewijsmateriaal op te zoeken, maar het gaat ten koste van de levensduur en / of het rijplezier van je auto.
 

EdK

Forumguru
Volgens mij heeft Radar er een poosje terug ook aandacht aan besteed, misschien even terugkijken via uitzending gemist?
Is ook bij Tros Radar op website te vinden hoor !!
Zelfs met voorbeeld brieven voor als je hebt motten betalen voor reparatie !
Heb zelfs die link volgens mij in topic sjoemelsoftware geplaatst
 

Gerjo

Senior Member
Er werd toch ook een stromingselement vervangen bij deze update? Dus wellicht dan toch maar ff controle van de egr klep
 

Bijlagen

  • brief skoda.jpg
    brief skoda.jpg
    572 KB · Weergaven: 66
Heb de brief ook binnen. Wat ben ik blij dat ik hier eerst ff keek wat die update precies behelsde... Bedankt voor de input, mensen!

Ik heb bij mijn vorige Faabje de EGR al moeten vervangen onder coulance maar het was toch weer een paar honderd piek. Dat wil ik dus al niet, maar als ik dan hoor dat het vermogen bij lage snelheden ook nog fors minder wordt (en hij trekt de klinkers al niet uit de weg natuurlijk) en je het risico loopt op hoger verbruik terwijl ik hem juist heb gekocht om te besparen, dan gaat die update dus niet door he...
 
Bovenaan Onderaan