Ratel geluid TDI

hsvt51

Lid
Ik denk eraan de verdeelriem met waterpomp rollen enz. Alsmede de multirien te laten vervangen. Is met 136000 km / 7jaar wel wat vroeg, maar kies dan voor gebruikszekerheid. En langer dan 17 jaar gaat zij of ik toch niet mee..

Heeft iemand een idee waar ik dat in Zaanstad voordelig en vertrouwd kan laten doen, een eerste monteur die er zin in heeft? Wil er na vaccinatie wel bij zijn om te gelijk naar roest te kijken / de auto te conserveren...
 

Flem_nl

Forumguru
Donderdag naar de garage (was ook tijd voor de 30k beurt). Ze gaan er naar kijken, ben benieuwd!
 

Flem_nl

Forumguru
Jawel, het euvel is bekend! De hoes van de aandrijfas is kapot. Echter niet los beschikbaar, dus er gaat nu een hele nieuwe aandrijfas in! :deuk: Gelukkig voor de leasemij. wel garantie van Skoda!
 

Flem_nl

Forumguru
Maar t bewijst maar weer eens hoe helaas sommige mensen met andermans spullen omgaan. Voor mij is het een leen auto die door de leasemij is ingezet ter overbrugging naar mijn nieuwe Skoda. Maar als ik direct na het voor het wegrijden met de auto dit geluid hoor, hoe kan de vorige berijder dit dan hebben genegeerd? Dan rijd je dus doelbewust rond met iets dan kapot is en maakt het je dus niet uit of dat het erger wordt. Maar dat kon ik ook al zien aan de buitenkant vd auto, schandalig voor een auto van nog geen 1,5 jaar oud!

Zo dat was mn vrijdagochtend frustratie afschrijf uurtje! :D
 

JeSko

Forumguru
@Flem_nl

Veel mensen zijn doorgaans enorm materialistisch geworden, maar zorg dragen voor materiaal zie ik nog maar zelden. Toen ik na mijn ongeval met de 308 destijds van de garage een leen Peugeot Partner kreeg, heb ik die verzorgd alsof het mijn eigen auto was ( service van Lavrijsen Peugeot was ook wel schitterend! ), de dag dat ie terug moest naar de garage heb ik hem afgevuld met Diesel, volledig gepoetst binnen en buitenkant, en netjes terug gebracht, de medewerker wist niet wat ie zag, hij deed dit werk 5 jaar maar dit was de eerste keer dat zo'n leenauto zo terug kwam en hij deze zelf niet moest poetsen en vullen. Dit toont ook aan in wat voor maatschappij wij leven. Zelfde zie ik met smartphones, die kosten een godsvermogen, maar de jonge gasten bij ons op de werkvloer misbruiken die dingen zo ( met gooien, laten vallen, meenemen in de elektrisch geladen poedercabine ) dat ze niet lang mee gaan, ach dan koop ik een andere! Mijn broer van 21 slijt zo elk jaar minstens één gsm van 800-1000 euro. Onbegrijpelijk.

20191006_175725_copy_2016x1512.jpg 20191006_175820_copy_2016x2688.jpg 20191006_175830_copy_2016x2688.jpg
 
Bovenaan Onderaan