Rasselmans O3RS Combi TDI DSG 2014

Vanwege drukte op het werk weinig op het forum rond gekeken ed maargoed we zijn niet met de noorder zon vertrokken haha


De Highline camera icm MIB2 kan ik niet geheel bevestigen @michelv echter al met al mocht het niet werken op een MIB1 dan is het een mooi excuus om te upgraden naar MIB2 ;)


@Rasselman leuke update een camera.
Ben er nu ook mee bezig om er een te bestellen. Goed contact via eBay!
Klopt idd ik zag ze ook op Ebay voorbij komen binnenkort maar even een keer bestellen!


Inmiddels toch weer bezig geweest met de auto ;)
Eindelijk heb ik de veren gemonteerd en ik moet zeggen de auto ziet er echt 10000x beter uit nu!!

20180706_191147.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk weer eens tijd gehad om wat fotos te maken nadat ik me eibach veren eronder gezet heb 2weken geleden.

Ik kan een heel verhaal gaan plaatsen wat een kut werk het was maar daar heb je niks aan haha
Foto's die willen jullie zien denk ik ?

Octavia_Kentekenloos1_2.jpg

20180724_112040.jpg

20180724_112012.jpg

Octavia_Kentekenloos.jpg


Al met al wordt ik steeds blijer van deze auto, Ik moet eerlijk zeggen als je wat harder rijdt dat het verbruik wel wat tegenvalt maar het is altijd vele malen beter dan een 2.0tsi :D
 

MaxN

Donateur
Hoeveel is de auto nu uiteindelijk echt gezakt?
Zit ook te twijfelen om een set aan te schaffen.
Eibach Pro Street/Kw Street Comfort.
 
Thanks Henrik :-)
Ben er ook super tevreden mee (behalve met het vermogen maar twijfel nog of ik hem ga tunen met of zonder roetfilter en of ik het zelf ga doen of het uitbesteed aan VVT/Vagtechniek of TVS. De laatste alleen ivm combinatie tussen dsg/motor software)

Hoeveel is de auto nu uiteindelijk echt gezakt?
Zit ook te twijfelen om een set aan te schaffen.
Eibach Pro Street/Kw Street Comfort.
Ik zal hem even voor je op moeten meten Max, Ik heb hem wel opgemeten voordat ik de veren eronder zetten.

Vermoed dat hij achter nagenoeg niet gezakt is maar aan de voorzijde zeker wel 2.5 a 3cm wat de looks echt een boost geeft!
Rij comfort is natuurlijk ietsjes minder maargoed dat hou je altijd je moet een compromis maken he :tongue:
 
Bovenaan Onderaan