Ramen Superb III stonden open tijdens stortbui.

Aan passen kan via het scherm:

IMG_5209.JPG

IMG_5210.JPG

Blijf erbij dat ik het handiger had gevonden als dit de standaard setting was geweest.
 
Laatst bewerkt:

gdisselkoen

Forumguru
Afhankelijk van welke regensensor er in de auto zit kan via VCDS geprogrammeerd worden dat de ramen automatisch sluiten bij regen. Bij mijn S3 zit er helaas niet de juiste sensor in. :cry:

Mij is het met een vorige auto ook een keer overkomen, ramen open om e.o.a. reden, en 's nachts een stortbui. Gelukkig is alles toen netjes opgedroogd zonder schade of kringen in de bekleding. :thumbsup:
 

Cordoba

Forumguru
@Frits Easterwood Als je een waterzuiger hebt, kun je heel veel water uit de bekleding en tapijt zuigen, en dan droogt het met dit weer vrij hard. Andere optie is om een tapijtreiniger (ook wel bekend als extractor) te lenen of te huren bij een DHZ-zaak. Bij tapijtreiniger kun je eventueel nog wat extra water (sop) op de bekleding spuiten om 'm gelijk helemaal schoon te krijgen. (en schrik niet van het vuile water dat er uit komt)
 
Dank je Cordoba, heb een waterzuiger gebruikt. Her meeste is er nu uit. Ook maar een vochtvreter in de auto gezet.
Eens kijken wat goed werkt tegen de muffe lucht.
 

gdisselkoen

Forumguru
Rijst absorbeert ook goed vocht, maar ik vraag me alleen af of het verstandig is een kuub rijst in je auto te storten. :pieker:
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup

Antera

Donateur
Regensluiten is helaas op de Superb niet mogelijk deze heeft helaas altijd ene nieuwere sensor gehad waardoor dit wel te programmeren is maar het niet werkt helaas
 
Bovenaan Onderaan