Radio swing in octavia rs klein scherm 2018

Rallye

Forumguru
Die is voor een Octavia 2 met handmatige airco. Niet voor een Octavia 3 met (dat mag ik toch hopen) Climate Control.
 
Zou fijn zijn als deze oplossing zou werken. Ik kom alleen de Swing niet tegen als ik zoek (zie bijvoorbeeld https://www.mbcaraudio.nl/adaptiv-navigatiemultimedia-interfaces/14351-adaptiv-adv-mibsk-skoda.html, waar alleen de Bolero, een wezenlijk andere radio, vermeld staat). Voor alle zekerheid zou ik daarnaast dan nog Smartlink geactiveerd willen hebben. Als gezegd ben ik zeer benieuwd waar de dealer van @Jan torfs mee komt......
Ik hou jullie zeker op de hoogte
Wat dealer te zeggen heeft of dat hij eventueel smart link gratis activeert
Ik vind wel dat dat gratis mag als je elke 4 jaar nieuwe koopt.....
 

Rallye

Forumguru
Fijn! Op mijn Amundsen heeft de garage ook gratis Smartlink geactiveerd, maar bij mij was dat deel van de onderhandelingen. Het zou fijne service van de dealer zijn als hij dat bij jou ook zou doen (eventueel naast een echte oplossing als het vervangen van de Swing door een Amundsen of Columbus), zeker als er aan zijn kant sprake is van enige verwijtbaarheid voor het niet bestellen van navigatie, zoals ik uit jouw berichten meen te lezen.
 

Rallye

Forumguru
Met een android is het mij nog steeds niet gelukt om GPS op het scherm te krijgen.(eigenlijk werkt er niets)
Voor dit probleem zijn raadgevingen ook welkom,in mijn geval.

Misschien liever een eigen topic? Anders vervuilt deze.
 
Laatst bewerkt:

Rallye

Forumguru
Smartlink, in jouw geval Android Auto, zou in principe moeten werken. Maar de vragensteller in dit topic heeft het (nog) niet. Jij vraagt om raadgevingen omdat het bij jou niet werkt. Die kunnen beter in een ander topic, dan staan ze niet bij een vraag over een Swing, zodat je daar geholpen wordt en ook anderen dat terug kunnen vinden.
 
Bovenaan Onderaan