radio/ cd symphony met 8LS

Karstieman

Forumguru
Hie zie je ze nog eens naast elkaar. Ik ben nog steeds heel erg tevreden over het geluid van deze radio !

En het belangrijkste, het KLEINE afneembare frontje !
Tegenwoordig krijg je alleen maar grote afneembare frontjes.
Loop je de hele tijd met zo'n joekel van een radiofrontje rond...
 

Bijlagen

  • 1856-beideRadio.jpg
    1856-beideRadio.jpg
    95,8 KB · Weergaven: 54

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
En het belangrijkste, het KLEINE afneembare frontje !
Tegenwoordig krijg je alleen maar grote afneembare frontjes.
Loop je de hele tijd met zo'n joekel van een radiofrontje rond...

[/ QUOTE ]

Voor mij destijds ook de voornaamste reden om die Kenwood met DMask te kopen. Dan sleur je helemáál geen frontje mee.

Ik heb nu trouwens de komende weken de perfecte diefstalbeveiliging: geen radio. Want die Kenwood is wel stuk na net twee jaar... /forum/images/graemlins/frown.gif
 

VEEJAY

Forumguru
frontje kan makkelijk in de opbergak op het dashboard, of in het opbergvakje naast het stuur, zelfs nog in 1 van de 2 opberplekken achter de voorstoelen of anders in de extra ruimte onder de passagersstoel.

Frontje meenemen?
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />

Frontje meenemen?

[/ QUOTE ]

Ja graag. Mijn vriendin had 't frontje laten liggen onder de stoel, dus niet zichtbaar. Komt ze terug, is het raampje ingeslagen, radio weg, frontje weg.
Dieven slaan gewoon een raampje in, zoeken het frontje en pikken de radio als het frontje gevonden is.

Ik wil dus graag het frontje meenemen, want ik gun geen dief mijn autoradio !!
 

VEEJAY

Forumguru
Raam inslaan kan je voorkomen door bij risicoplekken je dashboard en middenarmsteun te openen. Na 2 jaar in den haag in de laakkwartier gewoond te hebben en ook nog eens 2 jaar de auto bij hoog caterijne op het werk geparkeerd te hebben kan ik zeggen dat het best helpt.. (afkloppen!)
 

Dutch4x4

Senior Member
Nee, van buiten door een spiegelende ruit heen is het in feite niet te zien. Het frontje zit in een wegklappend sleetje geklemd waarvan de achterkant precies lijkt op zo'n lelijk zwart plastic afdekplaatje voor je DIN-vakken.

En een dief die wél weet waarmee hij te maken heeft, weet ook dat jatten sowieso geen nut heeft omdat het ding onbruikbaar is (en dus onverkoopbaar) zonder mask-key.
 

higgy

Forumguru
Voor de liefhebber: ik heb nog een heel fraaie Kenwood Mask met cd-speler te koop! Helemaal compleet met decodeersleutel en originele doos.
 
Bovenaan Onderaan