radio/ cd symphony met 8LS

Yannick

Nieuw lid
Hoi,

Binnen enkele weken wordt mijn Fabia geleverd met de standard originele Skoda radio erin. Is deze kwalitatief goed genoeg en kunnen er ook cdr/rw op afgespeeld worden ?
Dank bij voorbaat.
 

Roald

Nieuw lid
Bij mij wel ik heb er een uit een Oktavia.
8 speakers ik vind het voldoende.(Kan altijd meer)
 

Michel

Forumguru
In mijn Fabia zit ook de standaard originele Skoda radio, type Symphony, en die kan in mijn geval CDR/RW schijven afspelen.

De kwaliteit van de radio is op zich redelijk goed, al heb ik mijn Fabia alleen maar vier speakers zitten en dus geen speakers in de achterdeuren. Ik ben wel tevreden over het geluid.
 
Even hier mijn vraag stellen dan. De mijne heeft ook 8 luidsprekers. Hebben alle Octavia's 8 luidsprekers?

greetz, Dennis
 
Nog een vraag dan. Bij mij staat er geen symphony op of anders. Het is een Skoda MS 411a radio/CD. (grundig toch?) Heeft één van jullie daar meer informatie over, ik vind alleen maar sites in het Tjechs.

greetz, Dennis
 

Dutch4x4

Senior Member
Is inderdaad eigenlijk een Grundig. Kan het zo gauw niet terugvinden in de oude prijs- en optielijst, maar volgens is MS 411a gewoon de typeaanduiding van de Symphony. Hoewel op de foto's in de folder er weer wél Symphony op staat.

Maak er anders eens een foto van.
 
Ik vind het geluid wel oké hoor.. misschien iets te veel mid maar verder wel tevreden. Lekker ruimtelijk.

en fotootje natuurlijk!
 

Bijlagen

  • 1482-radio.jpg
    1482-radio.jpg
    76,5 KB · Weergaven: 69

Dutch4x4

Senior Member
Hmm, dat ziet er toch héél anders uit dan de Symphony in de algemene Octavia-brochure. (In de RS-brochure staat helaas alleen de versie met cassettedeck, maar daar lijkt hij wel op.)
 
Ik weet het ook niet nee.. ik zal het de eerste eigenaar eens vragen. Voor de RS had hij een L&K en dat zie ik terug in de auto want verschillende L&K zaken zoals de velgen heeft hij meegenomen naar de RS.

Nou maar dan zal deze CD wel geen MP3 en WMA kunnen spelen. Kan ik dan wel een cd wisselaar aansluiten die dat wel kan? (de bedrading ligt al) of is dat een softwarekwestie in de radio zelf?

Dennis
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik weet het ook niet nee.. ik zal het de eerste eigenaar eens vragen. Voor de RS had hij een L&amp;K en dat zie ik terug in de auto want verschillende L&amp;K zaken zoals de velgen heeft hij meegenomen naar de RS.


[/ QUOTE ]

Lijkt me dan inderdaad het meest voor de hand liggen dat dit een L&amp;K-radio is.
 

Karstieman

Forumguru
Die foto..Da's gewoon dezelfde radio als ik heb ! (de Grundig). Zal eens een foto maken.
Deze radio is trouwens diverse malen als beste getest /forum/images/graemlins/smile.gif
 
/forum/images/graemlins/grin.gif Als beste getest, ik had al zo'n vermoeden! Nou ik moet zeggen niet verkeerd tot nu toe.

Greetz, Dennis
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Lijkt me dan inderdaad het meest voor de hand liggen dat dit een L&amp;K-radio is.

[/ QUOTE ]

Nee Dutch, Dit is geen L&amp;K radio!
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Lijkt me dan inderdaad het meest voor de hand liggen dat dit een L&amp;K-radio is.

[/ QUOTE ]

Nee Dutch, Dit is geen L&amp;K radio!

[/ QUOTE ]

Maaaaaar een......?? /forum/images/graemlins/smile.gif
 

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Lijkt me dan inderdaad het meest voor de hand liggen dat dit een L&amp;K-radio is.

[/ QUOTE ]

Nee Dutch, Dit is geen L&amp;K radio!

[/ QUOTE ]

Maaaaaar een......?? /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

Grundig Natuurlijk.
Hier een foto van de radio in mijn Leon.
radio.jpg
/forum/images/graemlins/tongue.gif
 

Bijlagen

  • 1823-Radio.jpg
    1823-Radio.jpg
    89,9 KB · Weergaven: 53
Bovenaan Onderaan