Radio -CD speler Octavia III

Rallye

Forumguru
Wat bedoel je als je zegt dat de Zenec “nog deels gebruik maakt van het OEM multi media systeem”? Dat verwijder je toch? En in auto’s heeft het geluid vooral met speakers te maken, lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie bij de specs geen eindversterker, dus dan denk ik dat de eindtrap in bedrijf blijft, incl de vooraf ingesteld EQ/ DSP ?
 

Rallye

Forumguru
Tenzij je een Canton-systeem hebt, denk ik dat je je iets teveel voorstelt van een VAG navigatie. Eindtrap? EQ? Zit allemaal in de te verwijderen module in je dashboardkastje. En dus nieuw in de Zenec - die neem ik aan rechtsreeks op de speakers wordt aangesloten?
 
dank Ralley, na veel zoeken lees ik dat de Zenec ook een ingebouwde amp heeft, dank.
Maar qua prijs en EQ mogelijkheden is de Radical voor mij een betere opties.
 

Rallye

Forumguru
Dat kan. Voor toekomstige bezoekers kan het leuk zijn als je je overwegingen hier eens neerzet.

Overigens klaag je in de startpost over de plek van de CD-speler (had ik eerst niet goed gelezen) en ga je nu voor een andere head unit zonder CD-speler? En je hoopt dat daarmee de geluidskwaliteit verbetert? Is het dan niet handiger om eens naar betere spekaers te kijken?
 
Bovenaan Onderaan