Race Wars 2022 (Zolder)

leon-cupra

Forumguru
Goede beslissing om naar een cleane style te gaan. Plat op de buik en een hele dikke velg .. meer heeft jouw superb niet nodig om heel dik te tonen :jaja:
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben benieuwd hoeveel weken (of dagen) je tevreden blijft met een maagdelijk witte Superb. Ik zie iedere keer weer dat je allerlei extraatjes toevoegt, om het beter te maken, dus niet bepaald 'less is more'.
 

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Zeer zeker tot ik hem verkoop, ik was altijd al verliefd op de witte "kleur", maar ik dacht we doen eens wat anders, nu weet ik dat een gewrapte auto niet echt mijn ding is.
 

EdK

Forumguru
Subtiel dingen toevoegen is altijd het beste
Overdadig toevoegen gaat op korte duur vaak toch alweer vervelen...
 

s-line

Forumguru
@s-line

Ik snap helemaal wat je bedoelt, na de zomer gaat mijn wrap er ook weer af, ik krijg er heel veel goede commentaar op, maar ik houd uiteindelijk zelf ook meer van de cleane stijl, heb echter geen zin om nu tijdens vol meeting seizoen aan een rebuild te beginnen. Maar als deze zomer erop zit ga ik voor de look in bijlage, clean wit, misschien een klein detail toevoegen, en hele dikke wielen. Een echt groteske wrap ga ik op mijn auto's niet meer doen.

@Tees

Ik had geen keus, plekken werden toegewezen, ik moest er overigens vooruit uit want mijn knalpot stak vast in het gazon :deuk:

Bekijk bijlage 96402 Bekijk bijlage 96403
Deze witte is nu achter te laag in verhouding met voor. Het is nu net of hij op vakantie gaat met volle bepakking.
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Zelfs dat niet, gewoon bij 25-30 graden in de zon zetten en het komt er makkelijk af. Rebuild is het foute woord, restyling is beter, andere velgen, frontlip, spiegels terug zwart, lak laten detailen/polieren, of gewoon een andere auto. Wil nu al langer iets ouders, oud golfje, of oude Honda Civic, zoiets, met m'n 8000 km per jaar kan zoiets best en we zijn nu toch vaker dan lief met de Mazda weg, maar goed zolang ik die dingen niet binnen kan stallen zit dat er niet in.
 
Bovenaan Onderaan