Race Wars 2022 (Zolder)

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Ja sorry van de foto's, sommigen zijn zelfs dubbel, maar het selectie systeem op mijn mobieltje is een soep, zeker op het forum, ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk variatie erin te brengen, maar ik heb 585 foto's genomen vandaag en je kan er maar 12 per keer uploaden, dan gaat er al eens wat mis :(
 
Laatst bewerkt:

Chrisjemol

Forumguru
Het circuit ook op geweest?
Heb daar wel tientallen circuitdagen en wedstrijden met de motor gedaan, leuke baan!
 

Chrisjemol

Forumguru
Tuurlijk wel… meeste tijd win je met bochtensnelheid en remmen…
Ik rij met een 88pk motor tussen de 200pk motoren en kan nog meekomen… tis hoe je het gebruikt
 

Rallye

Forumguru
Was vast een leuke dag. Goed om te zien dat er nog mensen lol hebben met hun auto, al is niet alles mijn smaak. Die Nissan met aangebouwd afdak is hilarisch!
 

MarcoO2

Forumguru
@Cordoba

Ja sorry van de foto's, sommigen zijn zelfs dubbel, maar het selectie systeem op mijn mobieltje is een soep, zeker op het forum, ik heb mijn best gedaan om zoveel mogelijk variatie erin te brengen, maar ik heb 585 foto's genomen vandaag en je kan er maar 12 per keer uploaden, dan gaat er al eens wat mis :(
Ik los dat op door de gewenste foto's te markeren als favoriet. Dan heb je aan het eind van de rit al je favoriete foto's in je mapje "favorieten" staan en kan je foutloos uploaden (en de overige 4/500 foto's deleten).

En wat mij ook geholpen heeft is kritischer zijn in welke foto je uberhaupt maakt: als je steeds een hele serie foto's hebt die vrijwel niet van elkaar verschillen dan ben je niet kritisch genoeg bij het maken.

Ontopic: deze show en dit soort auto's is niet my cup of tea, verre van zelfs. Zie eigenlijk niets waarvan ik denk "wauw, gaaf". Maar het is jouw stijl, dus ik vermoed dat jij een topdag hebt gehad. Een dag onder de liefhebbers is altijd feest ;)
 

EdK

Forumguru
IS dat niet die SuperB waarvan de eigenaar totaal niet tevreden is over zijn wrap en de toeschouwers juist wel !!??

Volgens mij is die hier ook nog lid als ik me niet vergis...:koffie:
 

JeSko

Forumguru
Ja dat is den dieje @EdK , na de zomer gaat ie er ook echt af, denk dat ik deze zomer nog met de Superb rijd zoals ie is en dan totaal iets anders ga doen.
 

EdK

Forumguru
Toch Roze ??

Toch wel fijn dat je uiteindelijk me tip ten harte neemt.....
Maar goed een ieder heeft het recht om eigenwijs te zijn... :koffie:
:deuk:
 

s-line

Forumguru
Ik heb het al eens eerder gezegd maar in de jaren 90 waren de Belgische meetings echt super, hoog niveau aan auto’s en een cleane style. Er was toen ook een tof forum cleaned.be maar dat is nu ook dood. Als ik het nu zie vind ik het te veel folie en foute wielen, alles net te veel over de top zeg maar.
Maar goed ieder zijn ding
 

JeSko

Forumguru
@s-line

Ik snap helemaal wat je bedoelt, na de zomer gaat mijn wrap er ook weer af, ik krijg er heel veel goede commentaar op, maar ik houd uiteindelijk zelf ook meer van de cleane stijl, heb echter geen zin om nu tijdens vol meeting seizoen aan een rebuild te beginnen. Maar als deze zomer erop zit ga ik voor de look in bijlage, clean wit, misschien een klein detail toevoegen, en hele dikke wielen. Een echt groteske wrap ga ik op mijn auto's niet meer doen.

@Tees

Ik had geen keus, plekken werden toegewezen, ik moest er overigens vooruit uit want mijn knalpot stak vast in het gazon :deuk:

Screenshot_20220509-091435_Instagram.jpg Screenshot_20220509-091119_Instagram.jpg
 
Bovenaan Onderaan