Race Blue 1.6 TDI 80 KW Octavia Combi van Spoetnik

Spoetnik

Forumguru
Aanpassingen zijn zo veel mogelijk ook verwerkt in de Columbus.

Inzake die kentekenplaatverlichting lijkt me met. Zal het morgen even nazien.

hemi24

Forumguru
Oh, dacht even dat je aanpassingen had doorgevoerd aan de Columbus, maar je bedoelt dat je de diverse aanpassingen nu terug zijn te vinden in het menu "CAR"...

De variant van DRL + stadslichten én kentekenplaatverlichting vindt ik persoonlijk niet mooi; is 't gewoon nét niet...

hemi24

Forumguru
alleen de DRL's + achterlichten, verder niks; geen nummerplaatverlichting, geen stadslichtjes (vóór), geen dashboardverlichting, etc...

is ietsje meer werk maar gewoon mogelijk met VCDS.

Marcooctavia

Forumguru
@Spoetnik heeft achterlichten aan met drl zonder kentekenplaat verlichting en zonder dashboard verlichting.
Hij heeft geen led drl omdat hij geen xenon heeft, dus zijn de daglichten voor zijn standaard de stadslichten bij Skoda.

Marco.

Taffy

Forumguru
Meen je niet !!?? Niet fijn, hopelijk valt t allemaal mee met de lichamelijke ongemakken.
Schuldvraag ?
Toch mooi dagen toegewenst

Spoetnik

Forumguru
Die kerel in die lompe Landrover achter me zat denk ik te bellen of zo iets. Ik stond ruim voor die haaientanden stil om voorrang te verlenen. Hij heeft niet geremd. Wat een klap. Heb er nog wel last van. Hopen dat de auto het nog gaat doen. Portieren rechts zitten tegen elkaar aan en links volop ruimte. Je ziet het ook aan het schuifdak. Links en rechts is de naad niet meer gelijk.

Marcooctavia

Forumguru
Zo dat is balen zeg.:mad:
Nou als eerste veel succes met je zelf, dat is toch het belangrijkste.
Als tweede veel succes met de afhandeling van de blikschade en ik hoop dat je snel weer in je bolide mag rijden.

Marco.

Jee13

Forumguru
Zo dan! Even 2000kg in je rug.

Zoals al in een ander topic genoemd waarbij iemand een ongeval had mbt mogelijk nekletsel, ga even langs de huisarts. Als ik dit zo zie vermoed ik dat je dat al gedaan hebt.

Sterkte met je nek!

Simon1984

Senior Member
Beterschap en inderdaad zonde van de auto....mensen die niet opletten in het verkeer :banghead:

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
dit is doodzonde @Spoetnik ... :bloemen:

veel beterschap alvast, nek is gevaarlijk iets hoor. Laat je goed opvolgen door iemand dat er iets van kent, want nekletsels zijn rare letsels hoor :thumbsdown:

Spoetnik

Forumguru
Korte update. Inmiddels staat de teller op bijna 150.000 km. Met enige sceptisch aan de wagen begonnen na vele japanners. Enige tussendoor reparatie was een lekkend panoramadak. De DSG vind ik helemaal geweldig. Maar wat helemaal super is, is de ruimte. De kinderen worden groter maar ik hoor ze achterin niet piepen over te weinig ruimte. Op vakanties redden we het nog steeds zonder dakkoffer. M.a.w. ik ben wel gek met deze wagen. Wat ik wel beetje mis is de hoge zit. Ander nadeel vind ik de verlichting. Op een volgende wagen wil ik LED. Rij veel in de avonden en nachten en in buitenland. Dan is de standaard verlichting niet altijd voldoende. Gezien de kilometers moeten we ons gaan oriënteren op een andere wagen. De Octavia staat zeker op de short list. Misschien een karoq. De Octavia is me 200 % mee gevallen.

HarrieSkoda

Forumguru
Even je topic door zitten lezen @Spoetnik , wat een klapper moet dat zijn geweest!

Is het lekkende panorama dak te wijten aan het ongeval?
Hebben ze de Octavia überhaupt helemaal goed kunnen repareren? Ik zou namelijk best begrijpen als er iets krom zou zijn door de klap, als ik je hoor over de deuren die strak tegen elkaar aan zaten etc..

Had je O3 momenteel xenon of halogeen verlichting?
Houd mijn topic in de gaten als je wilt, er zit iets leuks aan te komen waar jij wellicht ook baat bij hebt!

Bovenaan Onderaan