ianpieps
Lid
dat helpt ook helaas nietMerkwaardige storing. Voordat ik een zekering zou trekken, zou ik eerst de auto resetten door middel van de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem.
dat helpt ook helaas nietMerkwaardige storing. Voordat ik een zekering zou trekken, zou ik eerst de auto resetten door middel van de aan/uit-knop van het infotainmentsysteem.
richtingaanwijzer staat uit.NIet toevallig de richtingaanwijzer aangetikt bij het uitstappen, zodat nu je parkeerlicht rechts aan staat?
Ga morgen wel even bellen met de garage.Zou je wel verwachten, maar je weet het niet of iemand dit daadwerkelijk opvalt...
Mooie aanleiding om even op het sleuteltje te drukken naast de sos-knop, lijkt mij.
Is er iets naderhand gemonteerd dan?Waarschijnlijk is er iets verkeerd aangesloten.
Alles is van fabrief af gemonteerd. Zit nog steeds te wachten op de hulp. Lamp brand ook nog steeds.Is er iets naderhand gemonteerd dan?
Een trekhaak bijvoorbeeld?
goedemorgen, wegenwacht heeft gisteren niets kunnen vinden. Het is niet het echte remlicht, maar het "gewone achterlicht" wat op de plek van het remlicht zit. Bij remmen gaat deze feller branden.Zal waarschijnlijk ook led verlichting zijn, dus in hoeverre je daar iets fout kunt aansluiten…
Zal eerder een kabel zijn die in de knel zit of een stukje programmering, wat dan het probleem geeft.
Ben benieuwd of de Wegenwacht iets heeft kunnen betekenen…
Hi Jannes,Gister bij de dealer langs geweest.
En wat puntjes aangegeven.
Prio 1 Meldingen
Lane assist niet beschikbaar
Front assist niet beschikbaar
Noodstop niet beschikbaar
Prio 2 Meldingen
Voertuig sluit niet altijd af bij weglopen
Achterklep opent en sluit vanzelf als het voertuig niet op slot staat.
Gevoel
Mijn vorige Kia ging in de noodstop als ik te laat remde.
De Elroq nu een keer gehad dat ik nog net op tijd stilstond.
De Elroq luid signaal gaf en een rode balk in de headup display maar niet ging remmen.
Dealer gaf aan dat hij echt wel zou remmen maar idd later als de Kia.
Heeft iemand hier ook al ervaring mee.