Proefrit maken in een 1.2 TSI, waar?

Rickink

Nieuw lid
ik heb een proefrit gemaakt in een O3 combi 1.2TSI Amb.Buss.line
was bij Huiskes-Kokkeler, vestiging Oldenzaal

vond hem zelf overigens iets té tam, maar dat is persoonlijk. Dat kwam misschien ook omdat ik dacht in een 1.4 te rijden en er na de proefrit pas achter kwam dat het een 1.2 was....
 

rudolfi

Forumguru
Heb zelf ook uit budget overwegingen een 1.2 TSI genomen na in een octavia III 1.4 tsi en een octava II 1.2 TSI te hebben gereden. 1.2 voldoet, maar als ik de mijne heb gaat hij wel naar JD voor een kuurtje.
 

rudolfi

Forumguru
dat denk ik ook niet, wilde mn Leon 1.4 TSI toen ook laten doen maar die werd toen al ingeruild voor de C30
 

Gieliovd

Forumguru
Skoda Gouda heeft een 1.6 TDI DSG staan. Ik heb voor het vergelijk in de O2 met 1.2 TSI blok met zesbak hand gereden en de diesel met DSG bak. Op basis van die ervaring besteld.

Er is in Nederland volgens de dealers geen 1.2 TSI met DSG beschikbaar voor een proefrit. Althans, 3 weken geleden niet.
 

MaRco2

Forumguru
Afhankelijk van waar je woont:

In Hoogeveen hebben ze een 1.2TSI Elegance Businessline HB (en een 1.6TDI DSG) en bij RijnWoud in Rotterdam o.a. een 1.2TSI El.BL HB met panoramadak, een 1.6TDI, geen 1.4TSI El.BL meer (...) en er is een witte RS in aantocht. In Zwolle schijnen ze ook een 1.2 en 1.4 te hebben.

Verder is even op Autoscout.nl kijken ook een idee, occasions 2013, daar staan vaak de demo''s ook op.:)
 
Bovenaan Onderaan