Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Fabia

† In Memoriam
**Volgens mij is het niet zo dat als er in een 30k zone een drempel geplaatst is dat je daar dan met 30k over heen kan. Volgens mij is een verkeersdrempel bedoelt als remmende werking op de snelheid
 

Gerke

Forumguru
. Volgens mij is een verkeersdrempel bedoelt als remmende werking op de snelheid.

Ik zal mijn vader eens vragen, die heeft daar al het nodige over uitgezocht.
Ik weet in ieder geval dat die remmende werking geldt voor het tegen gaan van de overschreiding van de snelheid en niet als beperking tov de maximum snelheid.
 
Zojuist vernomen dat mijn knalrode greenline combi geproduceerd is ( 4 juli besteld, week 38 geproduceerd) en over 3 weken bij mijn leasemaatschappij staat (aftermarket trekhaak).
Kan ik eidelijk mijn 25 % bijtelling voorloop Auris inleveren. Vanaf half oktober dus 170 Euro per maand meer te besteden...Duur kreng die Auris en kan maar 300 liter bagage in ook...

Hoera, en nog achterschijfremmen ook (model 2012)..
 
Yess... 3 oktober kan ik hem afhalen.... 4 juli besteld... exact 13 weken na bestelling....
Maar er zit dan geen nav in en die blijken behoorlijk vertragend...
 
Het lijkt erop dat ik mijn Greenline al in week 43 krijg, twee weken eerder. Dat zou helemaal te gek zijn, hoef ik eind oktober niet met de trein naar Duitsland en kan ik de auto gelijk goed inrijden :)
 
Ik kan mijn Greenline vrijdag aanstaande ophalen. :) Voralsnog zonder standkachel, levertijd van dat ding is ergens half november. Dus straks nog een keer terug naar de garage voor de inbouw. Maar dat is beter dan nog een hele maand op de auto wachten.
 

lampjesman

Nieuw lid
Foto's gezien! Ik krijg de mijne volgende week als het goed is , zelfde kleur! Is die spoiler bovenop de achteruit nu ook op de combi standaard?
 

Ronbe

Senior Member
Inderdaad, mooie kleur. (ik heb dezelfde kleur:laugh:)

@lampjesman: Deze 'spoiler' is al heel lang standaard op de combi.
 

vinshi

Lid
@lampjesman: Deze 'spoiler' is al heel lang standaard op de combi.[/QUOTE]

Dit is trouwens geen spoiler maar gewoon de achterklep met ingebouwde derde remlicht. P.s. ziet er trouwens wel uit als spoiler maar is gewoon onderdeel van de klep.
 
Foto's gezien! Ik krijg de mijne volgende week als het goed is , zelfde kleur! Is die spoiler bovenop de achteruit nu ook op de combi standaard?

Nog even over die kleur: Ik heb arctic green metallic, jij hebt satin grey metallic gekozen? Misschien is dat op mijn foto's niet echt goed te zien maar hij is toch echt metallic lichtgroen, niet grijs.
 

lampjesman

Nieuw lid
klopt ja ik heb satin grey metalic gekozen met als opties dakrail , maxidot , sunset en electrische ramen achter met originele skoda lichtmetalen velgen (ATIK geloof ik) met 185/60 TR15 winterbanden eronder en de originele lichtmetalen velgen met banden gelijk in de opslag bij de garage voor de zomer.........

kleuren lijken op de afbeelding wel erg veel op elkaar ja , zal wel door de metalic lak komen dan........
 
Ik kan mijn Greenline vrijdag aanstaande ophalen. :) Voralsnog zonder standkachel, levertijd van dat ding is ergens half november. Dus straks nog een keer terug naar de garage voor de inbouw. Maar dat is beter dan nog een hele maand op de auto wachten.

Vandaag wordt dan eindelijk mijn standkachel ingebouwd. Precies op tijd, gezien we 's ochtends al bijna op null graden zitten :-) Ben reuze benieuwd.
 

lampjesman

Nieuw lid
Ahh handig! Ik heb ondertussen mijn auto ook al weer een paar weken nu , net 1e keer getankt na 628km ging lampje reserve al branden, best wel snel!......
 
Bovenaan Onderaan