Productie schema en levertijden Fabia ( FL )

Hetzer

Forumguru
[MODERATORBREAK] Heren graag weer on-topic, er zijn andere draadjes die over de co-2 uitstoot e.d gaan!, bvd [/MODERATORBREAK]
 
Joehoe!!!! de dealer heeft net laten weten dat ik de auto komende zaterdag kan halen. Als extra toevoeging toch maar besloten om de 16" Elba erbij te nemen...IS nu een mooie actie bij Skoda....Dus voor de liefhebbers.....besteld 17-11-2010, levering 19 mrt...totale wachttijd: 4 maandjes...
 

Noord26

Forumguru
Wat kosten de Elba's nu dan incl Continentals?
En ik neem aan dat je dan ook je originele 15" met banden erbij krijgt, want daar heb je al voor betaald?
 
Nee ik ruil de originele Antares in voor korting op de elba's...
Ja ja ik weet het...krijg te weinig terug voor de originelen.....€ 400,- Ik moet € 650,- bijbetalen voor de Elba 16" incl Continental banden...
Weet iemand wat normaalgesproken de prijs is van een setje Antares?

[MODERATORBREAK] GRAAG NU WEER ON-TOPIC , AUB[/MODERATORBREAK]
 
Wordt nu wel een beetje Off-topic he....Maar om eea af te sluiten....De actie van € 895,- Betreft de Atria 16" en niet de Elba 16".
De Elba is ook in actie...ipv € 159,- per stuk nu voor € 129,- excl band en montage. In mijn geval rekent men dus incl monteren € 133,50 per band..
Is nog wel redelijk dacht ik zo...
Misschien weet Ronnie ook wat een stalen velg kost???

[MODERATORBREAK] GRAAG NU WEER ON-TOPIC , AUB[/MODERATORBREAK]
 

Henk46

Nieuw lid
Vrijdag mijn nieuwe Fabia Combi ophalen ,maandag bericht gekregen van dealer
7 december besteld, stond gepland voor week 13 in productie , dus leuke meevaller
 
Bovenaan Onderaan