Probleem GPS

johan651

Nieuw lid
sinds deze morgen heb ik dit probleem, heeft er iemand ervaring mee? ik rij niet alleen met de wagen, ik vermoed dat er iets ingevlogen is, kan dit hersteld worden of heb ik een nieuwe unit aan mijn broek? Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    307,1 KB · Weergaven: 185

Joske

Forumguru
euhhhhhh :sterretjes::sterretjes::sterretjes:

hoe heb je dat voor mekaar gekregen?? (of iemand anders, aangezien je aangeeft dat er "iets" ingevlogen is)

je vrouw kwaad geworden op het navigatiesysteem ofzo? :laugh:

herstellen lijkt mij onmogelijk, dat wordt een nieuw scherm. En dan is het nog de vraag of een scherm los besteld kan worden. (ifv samenwerken met het tweede deel van de unit in het dashboardkastje)
 

ertromp

Forumguru
Dat wordt een nieuw scherm. Kan zeker los besteld worden. Staat ook in ERWIN het werkplaats systeem van Skoda als een te vervangen deel.
 

ertromp

Forumguru
Dat zul je met je dealer/garage moeten opnemen. Verwacht dat zo'n scherm gelijk de kliko in gaat.
 

Joske

Forumguru
verklaar? :)

artikelnummer (onder voorbehoud van varianten conform bouwjaar uiteraard..) 5E0919606BIO
 

johan651

Nieuw lid
RADIO/NAVIGATIESYS 3T0035680BWHS 2.319,90

dit is volgens mijn garage de prijs + montage kosten. Leuk om te horen dat het veel goedkoper kan...
 

Joske

Forumguru
welja, ik zie de artikels "los" van elkaar staan en @ertromp gaf ook al aan dat er een werkinstructie voor bestaat.. Dus dan gaan wij er van uit dat het los van elkaar te fixen valt.

Het is uiteindelijk een weergave-unit, dus het zou me verbazen dat het niet kan werken om enkel het scherm te bestellen.


Even andere dealer raadplegen dan? :)
 

Darkside

Forumguru
Lijkt wel of er iets los inde auto lag en tijdens remmen tegen aangekomen is.
"gelukkig" is het scherm en het computer gedeelte tegenwoordig los.
Alleen vervangen van het scherm gedeelte zou dus voldoende moeten zijn.
Zal ook even contact opnemen met de verzekering, misschien krijg je het (deels) vegoed?
 

AndreM

Forumguru
Maar ik er wel iets tegen aan gekomen?
Er zou dan een beschadiging buitenop zichtbaar moeten zijn.
Zoals ik het op de foto zie is er lucht tussen de lagen gekomen en zou het ook kunnen zijn dat de kit is losgelaten. Het display bestaat namelijk uit meerdere lagen.
 

Supernaturol

Actief lid
Uit mijn ervaring (telefoon reparaties) is er duidelijk aan de bovenkant van de streep een "druk punt". Ivm een gloed rondom dat punt. Misschien je dat vrouw der handtas op de bijrijder stoel zet en met het pakken daarvan tegen het aangekomen is ?
 

CDK

Forumguru
vervelend...., als je niet weet hoe het is gekomen is er geen bewezen schuld en lijkt me dit een garantie gevalletje.
 

Monteurtje

Forumguru
Het onderdeel nummer wat je van de dealer kreeg is van het vorige type Columbus.
Scherm kan je los vervangen. Onderdeelnummer aan de hand van chassisnummer opzoeken. Anders bestaat de kans dat sommige functies niet werken van de verbruiksgegevens.
 
Bovenaan Onderaan