Prijsverlaging?? 2015

Mk4

Senior Member
Het hangt samen met motorisering en uitvoering geloof ik. Telt niet voor elke uitvoering.
 

Harrynak63

Actief lid
Vanmiddag een mail gehad van de dealer dat de definitieve prijzen bekend zijn.
Op mijn EBL 1.6 TDI handgeschakeld scheelt het €1700,-.
Ik vind het de moeite.
 
Vanmiddag een mail gehad van de dealer dat de definitieve prijzen bekend zijn.
Op mijn EBL 1.6 TDI handgeschakeld scheelt het €1700,-.
Ik vind het de moeite.

Dat zijn nog eens leuke berichten!!
Verbaasd me wel dat op de Skoda site nog niks staat en ook op andere media is nog niks voorbij gekomen.
Maandag direct mijn dealer maar even contacten.
 

Harrynak63

Actief lid
Dat zijn nog eens leuke berichten!!
Verbaasd me wel dat op de Skoda site nog niks staat en ook op andere media is nog niks voorbij gekomen.
Maandag direct mijn dealer maar even contacten.
Dit was ook info via hun intranet. Website is idd nog niet aangepast. Had met verkoper afgesproken dat zodra hij meer info had ik dat direct wilde horen. Dat heeft hij dus netjes gedaan.
 

Spector

Forumguru
Beide offertes voor de RS zijn binnen, maar er wordt geen prijsverlaging gemeld... BPM correctie in vergelijk met 2014 is ook minimaal ( over het totaalbedrag genomen ).
 

Spector

Forumguru
hmmm, maak me gek...
Proberen ze zo nog iets extra's te verdienen of zou het basis nacalculatie zijn?? Levertijd voor een RS staat momenteel op 7 a 8 weken....
Ik ga weer vragen, dank @Corné de Kluijver
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
Het is allemaal leuk die aanbiedingen, maar ze gelden alleen voor de 1.6tdi en 2.0tdi, dus als TSi rijder heb je gewoon pech, daar komt het op neer.
 
Niewe prijslijsten staan online (ingaande per 23 februari).
Ook prijsaanpassingen op de benzine uitvoeringen. Bijvoorbeeld een combi 1.4 TSI DSG EBL is ook 1700 euro goedkoper in de nieuwe prijslijst.
 

Spector

Forumguru
Gisteren nog een aantal keren met de dealer gesproken, het is mij inmiddels duidelijk dat het om een prijsverlaging voor de Business editions gaat. Die worden daarmee gecompenseerd voor het verhogen van de bijtelling door het wegvallen van de 14% klasse.

Voor een RS geldt dus geen verlaging en wordt door Skoda gezien als een "liefhebber" auto die over het algemeen bereid zijn om hiervoor te betalen.
 

YUe59GMU-OA6

Actief lid
Dat is mooi meegenomen! De wagen zat al op het randje van mijn budget.
Nu valt die keuze weer wat beter te 'verkopen' aan mijn vrouw. :D
Het scheelt bij mij € 1575,-
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

YUe59GMU-OA6

Actief lid
Door de prijsverlaging gaat de bestelling nu pas over 2 weken plaatsvinden.
Hierdoor, en door de lopende Panoramadak-aktie, ben ik straks wél een optie rijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Falcon

Donateur
Heren wat is nu de laagste prijs van een Octavia 1.6TDI HB? Even checken op onze leaseportal namelijk ;)
 
Bovenaan Onderaan