Post hier je eerste schade aan je YETI

Tallguy

Forumguru
Een zien: Yeti is nu 6mnd oud en heeft inmiddels een nieuwe voorruit en aan de bijrijderskant had iemand een deur tegen mijn deur aangegooid. Dat heeft de dealer netjes schoon gemaakt en aangetipt.

Daar wilde ik het eigenlijk wel bij houden.
 

Erkens

Lid
Mijn eerste schade was een "mooie" witte pit in de linkerachterdeur. (waarschijnlijk afkomstig van iemand die niet oplette en zijn deur open gooide)

Maar die pit is door de dealer gratis is bijgewerkt dmv een lakstiftje (welke ik ook gelijk mee kreeg).

Je moet het echt weten en goed kijken wil je het nog kunnen zien :)
 
Mijn schade was een mooie kras van ongeveer 50 cm.
Dader onbekend.
Schijnt nogal moeilijk te zijn om met je "poten" van iemands spullen te blijven.:mad:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, ik heb het ook eens gehad, met een auto van nog geen week oud. Hoop in elk geval niet dat ik het zie gebeuren, want ben bang dan niet voor mezelf in te kunnen staan.
 

FredV

Banned
Ja, ik heb het ook eens gehad, met een auto van nog geen week oud. Hoop in elk geval niet dat ik het zie gebeuren, want ben bang dan niet voor mezelf in te kunnen staan.
Ach, t is maar blik.... nee zonder dollen, t is echt erg als t je overkomt.
Waar je zo lang op hebt gewacht gespaard en naar uitgekeken.
In t meteoforum heb ik al eens mn ervaring met mn nieuwe 1 week oude auto verteld. Maar desondanks, vanwege t toeval toen, toch een gezamenlijke gezellige avond geworden.
Maar t lidteken op de auto is altijd zichtbaar gebleven.
 
Toen ik mijn Yeti 1 week had en ik noodzakelijk naar familiebezoek moest, werd de auto, terwijl ik langs een groep jongeren reed, bespuugd, puur uit jaloezie wegens mooie nieuwe auto, denk ik, want door het getinte glas kun je niet goed de inzittenden zien.
Als ik er weer naar toe moet, ondanks de grote afstand ,het laatste stukje dan maar met de taxi.
Maar ja, EdK, ik ben bang, dat je gelijk hebt.
 

EdK

Forumguru
Tsja Hobbel de Bobbel zo zijn sommige mensen nu eenmaal (helaas )
Het is alleen jammer dat men niet wil inzien dat je er wel hard voor hebt moeten werken.
Maar vaak weten ze niet of nog niet wat hard werken is !?
 
Ik heb om deze reden een bewakingscamera aangeschaft (€ 350) gericht op mijn priveparkeerplaats thuis.
Tip: deze mag alleen op je eigen priveterrein gericht staan, anders ben jij de dader.
Per ongeluk laat de zuignap van de camera wel eens los en kun je de hele straat zien,
je weet dan echt niet wat je om 03.00 uur s'nachts allemaal voorbij ziet rennen.
De Yeti is all risk verzekerd, maar ik ben er toch niet helemaal gerust op.
 

corsaar

Senior Member
Dat is toch ook wat moet je de hele nacht wakker blijven.

Eigenlijk wordt je er ook niet echt rustig van.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Dat is wel erg rigoreus! Waar woon je dan, in A'dam Centrum? Ik woon al jaren in A'dam en eerlijk gezegd stond en sta ik met m'n nieuwe Yeti ook regelmatig uit het raam te kijken of het allemaal wel goed gaat. Maar eigenlijk is dat natuurlijk onzin, je bent er niet altijd en ook 's-nachts zie je het niet. Camera is ook geen optie vanwege geen eigen parkeerplaats. Enige wat er op zit is er het beste van hopen.
 
Nee, hoeft niet, je kunt op je computerscherm een zone instellen.
Als zich daarin iets beweegt,met een bepaalde grootte (geen katten dus)
gaat er een alarm aan, het is een bewegingsmelder.
 

corsaar

Senior Member
Op zich toch geen slecht idee H en B meld hier wel even wanneer
je snachts gewekt ben door het geboefte.
 
Bovenaan Onderaan