andrehj
Forumguru
Ho! Nu beledig je een hele groep mensen die hard werken, niets met PON te maken hebben en zeker niet arrogant zijn.Boeren zijn het bij PON, arrogant.

Laatst bewerkt:
Ho! Nu beledig je een hele groep mensen die hard werken, niets met PON te maken hebben en zeker niet arrogant zijn.Boeren zijn het bij PON, arrogant.
Zie ik nog effe niet gebeuren...of door een tweede vag importeur te hebben
Sorry hoor! Iedereen die dit leest weet wel wat ik bedoel. Jij hebt zeker familie werken daar dat je zo fel reageert? Natuurlijk is niet iedereen zo bij PON als ik zei. Klopt. Maar hoe komt het bij jou over, of bij de Topicstarter, als je geen reactie krijg op een vraag?Ho! Nu beledig je een hele groep mensen die hard werken, niets met PON te maken hebben en zeker niet arrogant zijn!
Andre bedoelde volgens mij juist dat je de boeren beledigde...Sorry hoor! Iedereen die dit leest weet wel wat ik bedoel. Jij hebt zeker familie werken daar dat je zo fel reageert? Natuurlijk is niet iedereen zo bij PON als ik zei. Klopt. Maar hoe komt het bij jou over, of bij de Topicstarter, als je geen reactie krijg op een vraag?
Als je als klant coulance/garantie wil omdat je EGR of Turbo vlak na de garantie stuk is gegaan, verwijst de dealer je toch naar de importeur.
Gewoon "onbeschoft", of zo?Maar hoe komt het bij jou over, of bij de Topicstarter, als je geen reactie krijg op een vraag?
Sorry hoor! Iedereen die dit leest weet wel wat ik bedoel. Jij hebt zeker familie werken daar dat je zo fel reageert? Natuurlijk is niet iedereen zo bij PON als ik zei. Klopt. Maar hoe komt het bij jou over, of bij de Topicstarter, als je geen reactie krijg op een vraag?
Sorry hoor! Iedereen die dit leest weet wel wat ik bedoel. Jij hebt zeker familie werken daar dat je zo fel reageert? Natuurlijk is niet iedereen zo bij PON als ik zei. Klopt. Maar hoe komt het bij jou over, of bij de Topicstarter, als je geen reactie krijg op een vraag?