Superb-MH
Lid
Vandaag was er een mede Skoda rijder bij mij op bezoek. We hadden zo een praatje over dealers en aflevering van je nieuwe Skoda.
Hij kon mij vertellen dat zijn Superb II afgeleverd was met de foute kleur lederen bekleding (scheelde een tint), en daarnaast is zijn electrische stoel niet meegeleverd in de Ambition Businessline (prijslijst 2009 = standaard meegeleverd)
Aardig is om te melden dat bij de aflevering van mij auto óók de electrische stoel er niet inzat terwijl dat dit absoluut het geval moest wezen.
Mijn Skoda Superb 2.0 TDI Ambition Businessline is afgeleverd met het verlagingspakket vanuit PON geadviseerd (4cm voorzijde en 3 cm achterzijde)
Deze verlaging is écht te laag aan de voorkant voor dit type motor.
Kortom; Alles is in werking gezet vanuit mijn dealer naar PON als klacht.
Leuk detail is dat mijn auto op de 2e Januari j.l. is afgeleverd.
Inmiddels zitten we in April en PON heeft nog geen enkele concrete reactie of oplossing gegeven over mijn electrische stoel, de verlaging ofwel de verkeerde aflevering.
Het enige wat ze hebben terug gemaild naar mijn dealer is : helaas is de verlaging door ons erkend, en we hebben geen andere oplossing. Daarnaast kon ik als pleister op de wond een achteraf ingebouwd alarmsysteem krijgen. (á € 299,00)
De klacht ligt inmiddels dus al een paar maandjes zonder enige communicatie naar mij. Gewoon complete radiostilte ondanks meerdere bezoeken aan mijn dealer met de vraag hoe de status is. Continue mag ik er zelf achteraan.
Zowel mijn dealer als PON laten het werkelijk afweten op alle fronten met een concreet antwoord.
Ook diegene die ik vanochtend sprak had dezelfde problemen met zijn Superb II, en ook hij ... geen enkele respons vanuit PON naar de dealer en ook hij zit nu 2 maanden op antwoord te wachten. Hij heeft inmiddels 2 klachtbrieven eruit gedaan naar PON : zonder reactie.
Ik persoonlijk denk dat ik nog 2 weekjes wacht en dan gooi ik onze advocaat op dit geheel. Ben een beetje klaar met PON Leusden. :crazy:
Ik heb dit elders ook een keer gelezen op dit forum, maar nu dus even een officieel lijntje:
WIE HEEFT ER OOK DIT SOORT ERVARINGEN MET ZIJN DEALER EN PON LEUSDEN OVER ZIJN/HAAR FOUTIEF AFGELEVERDE SKODA ??
Hij kon mij vertellen dat zijn Superb II afgeleverd was met de foute kleur lederen bekleding (scheelde een tint), en daarnaast is zijn electrische stoel niet meegeleverd in de Ambition Businessline (prijslijst 2009 = standaard meegeleverd)
Aardig is om te melden dat bij de aflevering van mij auto óók de electrische stoel er niet inzat terwijl dat dit absoluut het geval moest wezen.
Mijn Skoda Superb 2.0 TDI Ambition Businessline is afgeleverd met het verlagingspakket vanuit PON geadviseerd (4cm voorzijde en 3 cm achterzijde)
Deze verlaging is écht te laag aan de voorkant voor dit type motor.
Kortom; Alles is in werking gezet vanuit mijn dealer naar PON als klacht.
Leuk detail is dat mijn auto op de 2e Januari j.l. is afgeleverd.
Inmiddels zitten we in April en PON heeft nog geen enkele concrete reactie of oplossing gegeven over mijn electrische stoel, de verlaging ofwel de verkeerde aflevering.
Het enige wat ze hebben terug gemaild naar mijn dealer is : helaas is de verlaging door ons erkend, en we hebben geen andere oplossing. Daarnaast kon ik als pleister op de wond een achteraf ingebouwd alarmsysteem krijgen. (á € 299,00)
De klacht ligt inmiddels dus al een paar maandjes zonder enige communicatie naar mij. Gewoon complete radiostilte ondanks meerdere bezoeken aan mijn dealer met de vraag hoe de status is. Continue mag ik er zelf achteraan.
Zowel mijn dealer als PON laten het werkelijk afweten op alle fronten met een concreet antwoord.
Ook diegene die ik vanochtend sprak had dezelfde problemen met zijn Superb II, en ook hij ... geen enkele respons vanuit PON naar de dealer en ook hij zit nu 2 maanden op antwoord te wachten. Hij heeft inmiddels 2 klachtbrieven eruit gedaan naar PON : zonder reactie.
Ik persoonlijk denk dat ik nog 2 weekjes wacht en dan gooi ik onze advocaat op dit geheel. Ben een beetje klaar met PON Leusden. :crazy:
Ik heb dit elders ook een keer gelezen op dit forum, maar nu dus even een officieel lijntje:
WIE HEEFT ER OOK DIT SOORT ERVARINGEN MET ZIJN DEALER EN PON LEUSDEN OVER ZIJN/HAAR FOUTIEF AFGELEVERDE SKODA ??