Poetsclinic zaterdag 22 November 2014

Wil ik aan deze poetsclinic deelnemen?

  • Jazeker

    Stemmen: 13 81,3%
  • Nee absoluut niet

    Stemmen: 3 18,8%

  • Totaal aantal stemmers
    16

EdK

Forumguru
He desperado wil je die spam ff verwijderen uit je bericht !!
Anders ga ik echt een melding maken hoor.....:deuk:

moet verboden worden om Mazda6 rijders donateur te laten zijn......:lezen:
 

Antera

Donateur
Inderdaad gaat dit zeker goed komen. Hij doet het al zo vaak en er is nog nooit een auto slechter vanaf gekomen dan hij gekomen is. Verknallen is er niet zomaar bij.

Zijn er datums die wenselijk zijn. Ik heb 3 datums nodig en voorkeur zaterdags
 

eriktv

Forumguru
Voor mij is een zaterdag nagenoeg onmogelijk en meestal is in de laatste week pas bekend of ik verlof kan krijgen. Voor de rest kan ik alle dagen. Ik wacht even af welke datum eruit komt rollen en probeer zsm vrij te regelen als het inderdaad zaterdag wordt.
 

turboturbo

Forumguru
Vrijdags is voor mij ook wel een optie. Zaterdags kan. Zondags doorgaans ook wel.

Echter moet ik het ook tijdig weten ivm werk en vrij vragen! Dus liefst meteen 2 à 3 maanden vooruit plannen...?
 

Kuikuhnek

Senior Member
Hier ook. Ik werk om het weekend. Maar als ik het ruim van te voren weet kan ik mogelijk wel wat regelen. Mits ik nacht heb dan wordt het lastig.
 

Tafkah

Forumguru
Zaterdag of zondag. Door-de-weeks onmogelijk.
Zaterdag moet ik wel even afspreken met de baas (die ene)...

Wat zijn de selectie criteria voor het poetsobject??
 

peterrapid

Forumguru
Voor mij is bijna iedere datum ok zolang ik het ongeveer 4 weken op voorhand weet dan neem ik wel verlof.
 

Antera

Donateur
Dus als ik zeg een van de volgende data:

15 November:

22 November:

29 November:


Kopieer en plaats je naam bij de Datum(s) waarbij je kunt aub dus bij meer mogelijkheden graag vermelden kan ik daarna concreet afspreken welke dag hem het best uitkomt
 
Bovenaan Onderaan