Plastic ding onder de auto waar is dit voor?

bert44

Senior Member
Geen idee, ben in ieder geval van schurend geluid af bij elke drempel
en de motor loopt nog en remmen doet hij ook nog
Geheel overbodig dus :D

Tees

Donateur
Die afdekplaten zitten er niet voor niets...juist als je die af en toe raakt, betekent het dat ze hun werk doen!

Ik zou eens onder de auto kijken (al dan niet met een spiegeltje of een telefoon) om te zien wat er daar precies loopt. De uitlaat zit volgens mij niet afgedekt (en zeker niet met kunststof!) dus idd goede kans dat t een benzineleiding of remleiding is. Toch wel fijn als die beschermd zijn tegen schade van buitenaf...

Arjan1985

Forumguru
De zesjes cultuur en de lampjes maatschappij. Zal vast een grapje van Bert zijn. Toch??

Moet nog steeds aan het filmpje KAKHOOFD denken bij de avatar van Bert.

SteGo

Donateur
Zoals al door anderen opgemerkt is zijn die kapjes er niet voor niks.
Bij mijn 2e Citigo kwam ik er destijds achter dat ik degene aan de bijrijderskant miste. Zoals te lezen is in post 690 van mijn Citigo's topic.

De kapjes beschermen leidingen die daar lopen. Ik heb destijds het missende kapje bijbesteld en het kromgeslagen stukje schroefdraad weer rechtgebogen waardoor ik het nieuwe kapje weer kon monteren.
afdekplaatje citigo.png
Als topicstarter liever wacht tot er een lampje gaat branden is mij dat prima, maar een beschermkapje vervangen is ongetwijfeld goedkoper dan de leidingen vervangen die er lopen. Maar goed .. dat moet ieder voor zich weten. :unsure:

Bovenaan Onderaan