PizzaPieter's Seat

Monte Deppy

Forumguru
Een ontchroom beurtje toepassen?

Ik heb zelf niets ontchroomd maar de Monte Carlo die ik heb is al Grijs/zwart.

Heb dus nog wel chroom en ik vind het zelf niet lelijk of zo.
 

PizzaPieter

Forumguru
Zit ik net te lezen, ja.
Vind het chrome randje bij de grill, het seat teken voor/achter niet echt mooi.
Dakrails daarentegen weer wel.

Zag bedrijf in Apeldoorn met goeie reviews. Tontyourcar
 

Monte Deppy

Forumguru
Het zwarte gedeelte steekt mooi af op het grijze.

Dat zou ik bij jou ook mooi vinden.
Contrast is hoger.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210805-165219_Gallery.jpg
    Screenshot_20210805-165219_Gallery.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 35

PizzaPieter

Forumguru
Vandaag een nieuwe partij van CC binnen gehad. Men zei nog zo:"begin er nou niet aan". Nu heb ik de schuur moeten opruimen om plek te maken.

Morgen of donderdag de auto extra oppoetsen (ietsiepietsie teveel wax erop gedaan de vorige keer) en dan de caravan aanpakken.

2dd165d0ae8111e9213ff834ad65fbc6.jpg
73ef3910ed8597f91682cf8d94286918.jpg


Gisteren de auto al bijna klaar, maar door omstandigheden moest ik stoppen.

Ik zag echter wel dat het grijs rond de wielnaafdoppen begint te bobbelen. Wat kan ik daaraan doen?

726f4378d633429092fe647114e0f0de.jpg
 

HarrieSkoda

Forumguru
Helaas kun je daar helemaal niks aan doen @PizzaPieter .
Dit is corrosie wat vanuit de binnenkant naar buiten werkt.. Er is dus ergens een beschadiging waardoor zuurstof in contact komt met de velg en daardoor is gaan corroderen.
 

JeSko

Forumguru
Die rode Spaanse furie schreeuwt inderdaad om een mooi setje velgen, en als die eronder zitten, schreeuwt ie om een subtiele ( of grove ) verlaging. En dan zit het spel op de wagen :maakmegek:
 

Cordoba

Forumguru
@PizzaPieter Het lijkt alsof het verwijderen/terugplaatsen van de naafkapjes de lak van de velg heeft beschadigd, en dat dit de oorzaak is. Overigens als ik zelf de velgen er af haal, laat ik de naafkapjes zitten, en als de velg los is, druk ik van binnenuit het naafkapje er uit (met bijv. de steel van een kwast of iets dergelijks).
 

PizzaPieter

Forumguru
Ik kijk al uit naar morgen.

Vandaag de Incredipole binnengekregen voor de caravan. Dus morgen weer ff boenen.

Daarnaast vandaag aan slag geweest met verdund APC. Op de witte velours bank in huis (succesje op testplek, dus net verder ingespoten) en de eerste zitten van de auto net ingespoten.

Oh ja, en 2 keukenrolletjes met wat olijfolie op de achterruit geplakt waar wat harsdruppels zitten. Zo ff eten en dan die harsplekken verwijderen.

Hopelijk morgen zicht op verbetering van zitting auto, dan kan ik de andere zittingen ook doen. En het dashboard en alles wat je nog meer mag volkwakken met verdund APC
9b26f3fbd77cb09f58c8fe873c89462a.jpg
c61c486bb50e0a3492fd178c047e74b9.jpg
 
Bovenaan Onderaan