Ik heb een Fabia 3 hatchback van vóór de facelift
Idem.
Ik denk dat een Wago-klem niet hard genoeg klemt voor een luchtdichte en gelaste verbinding. Daarnaast houdt hij alleen de ader vast en niet (ook) de isolatie, dus komt er meer kracht op de ader en heb je sneller een breuk t.g.v. trillingen.
Wat bedoel je juist met die 'luchtdichte en gelaste verbinding'?
Als je de bestuurdersdeur open doet en de kap aan de zijkant van het dashboard eraf klikt, is daar wel iets te vinden, als ik het me goed herinner. Je hebt een stuk staal nodig dat ongelakt is of je moet de lak wegkrabben.
Prachtidee! Klikt er zo uit, en biedt een heel mooi overzicht. Én drie gaten waar middels bout, moet en rondel (maar dat is vermoedelijk een woord dat boven de Schelde onbekend is - ik ken echter de 'echte' naam er niet van... 'carrosseriering' zie ik hier en daar?) een minpool aan kan bevestigd worden.
Ondertussen ben ik bij de officiële garage geweest, en heb ik me het gepaste kabeltje aangeschaft. Duurder dan gehoopt, natuurlijk, maar ja...
Nu nog een 'externe' sigarettenaansteker bestellen, en we kunnen alles installeren!
PS Ergens onderweg ben ik dit tegengekomen:
https://vwts.ru/sk_fabia3_nj.html. Nuttige zaken!
De man van de garage zei trouwens dat dat paarse balkje aan de zekeringkast er maar hoop en al 1,5 mm uit moest. Ik had begrepen dat het er helemaal uit moest. Wat zijn jouw bevindingen,
@Pindasaus?