Pieter - Octavia: 1e update

ElScorpione

Forumguru
Ik wilde je de smart holder van Skoda zelf aanraden (Superb 3 maar past ook in de Octavia), maar zie dat je speciale stoelen hebt. Dus die gaan helaas niet passen.

Pieter_Ibiza

Forumguru
Koffer nog niet terug. Hij was op vakantie, even skiën. Misschien as week, heeft geen haast.

De houders heb ik nog niet gevonden, zal wel iets met klittenband worden denk ik.

As lente ga ik wel voor een setje verlagingsveren, nu is hij echt te hoog. En misschien voor een iets bredere velg.

Pieter_Ibiza

Forumguru
Ik kan de dakkoffer morgen ophalen. Even kijken of dat het gaat lukken morgen. Dochterlief wordt morgen ook 3 jaar namelijk. Zelf een cadeau gefabriceerd van steigerhout:
ilhc7b.jpg

Pieter_Ibiza

Forumguru
En bedankt. Gisteren de auto gewassen zo rond 14 uur. Na het wassen de auto weer terug gezet, achteruit ingeparkeerd zoals altijd. Paar uur later even gaan klussen en nu dit:
md2qdu.jpg

259ae6q.jpg

2czscw5.jpg

Laatst heeft de gemeente alle struiken weggehaald tussen de stoep en de parkeervakken (er ligt nu alleen grond), dus ik vermoed enkele kids iets te dicht langs de achterkant gegaan. Helaas ligt deze dader op het kerkhof :evil: :evil: :evil: !! Ik baal hier echt enorm van. Je probeert je trots netjes te houden en dan dit!!

turboturbo

Forumguru
Weet je zeker dat het niet op de lak zit? Als je geluk hebt, krab je het er met je nagels af.
Ik vrees op basis van de foto's van niet; het lijkt de blanke lak laag te zien die je ziet.

Pieter_Ibiza

Forumguru
Nee, de lak is gewoon weg :nailbiting::nailbiting:!!

Ja, ik ben er ook echt ziek van geweest. En hij zal wel een keer gespoten worden, hopelijk blijft die netjes! Had liever mijn centen uitgegeven aan een setje verlagingsveren :evil: :evil: !!
Maar eerst dit binnenkort:
anj6lx.jpg

2dbts2d.jpg

Eens kijken hoe kamperen bevalt met de kids.

Bovenaan Onderaan