Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wilde je de smart holder van Skoda zelf aanraden (Superb 3 maar past ook in de Octavia), maar zie dat je speciale stoelen hebt. Dus die gaan helaas niet passen.
Ik kan de dakkoffer morgen ophalen. Even kijken of dat het gaat lukken morgen. Dochterlief wordt morgen ook 3 jaar namelijk. Zelf een cadeau gefabriceerd van steigerhout:
En bedankt. Gisteren de auto gewassen zo rond 14 uur. Na het wassen de auto weer terug gezet, achteruit ingeparkeerd zoals altijd. Paar uur later even gaan klussen en nu dit:
Laatst heeft de gemeente alle struiken weggehaald tussen de stoep en de parkeervakken (er ligt nu alleen grond), dus ik vermoed enkele kids iets te dicht langs de achterkant gegaan. Helaas ligt deze dader op het kerkhof :evil: :evil: :evil: !! Ik baal hier echt enorm van. Je probeert je trots netjes te houden en dan dit!!
Weet je zeker dat het niet op de lak zit? Als je geluk hebt, krab je het er met je nagels af.
Ik vrees op basis van de foto's van niet; het lijkt de blanke lak laag te zien die je ziet.
Ja, ik ben er ook echt ziek van geweest. En hij zal wel een keer gespoten worden, hopelijk blijft die netjes! Had liever mijn centen uitgegeven aan een setje verlagingsveren :evil: :evil: !!
Maar eerst dit binnenkort:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.