Pieter - Octavia: 1e update

Pieter_Ibiza

Forumguru
Beste,

Zoals vorige week al vermeld hebben wij sinds afgelopen vrijdag een Skoda Octavia Combia aangeschaft van februari 2015:
6jf329.jpg

5kogsh.jpg

De 1e kilometers inmiddels achter de rug en ik wil echt niet meer terug. Wat een heerlijke wagen en wat een ruimte!
Gisteren de 1e update:
6fbhpy.png

10yidlx.jpg

25g8chh.jpg

De 18 inch velgen zijn ook klaar, eind van de week even ophalen. Hopelijk is het snel zomer!

Iemand een site waar je wat leuke kleine dingen kan bestellen voor de Octavia? Pedalen bijvoorbeeld.

Skoda-MAN

Forumguru
Superskoda is een betrouwbare leverancier en heeft veel originele onderdelen.
Gefeliciteerd met je nieuwe bolide en veel veilige kilometers, ik zal je vast wel eens zien rijden in Vianen.

Joske

Forumguru
Heel mooi hoor! :thumbsup:

Superskoda is betrouwbaar en OEM onderdelen. Ik wacht op kortingsacties om dan een groot pakket te bestellen aangezien de verzendingskosten vaak stevig zijn.

Pieter_Ibiza

Forumguru
Thanx. Ik zal de websites eens in de gaten houden!

Superskoda is een betrouwbare leverancier en heeft veel originele onderdelen.
Gefeliciteerd met je nieuwe bolide en veel veilige kilometers, ik zal je vast wel eens zien rijden in Vianen.
Als je ook uit Vianen komt is die kans wel aanwezig ja! Ik heb ook nog naar een witte Octavia gekeken, maar de vrouw twijfelde.

Pieter_Ibiza

Forumguru
Hij bevalt echt super. Echt een heerlijke wagen met veel ruimte.
Iemand verstand van spuiten? Ik wil de bovenkant van onze dakkoffer in kleur spuiten:
wb57xy.jpg

Wat zou zoiets kosten??

cortrans

Forumguru
Tja, hij moet eerst met een kunststof primer behandeld worden, en dan nog in de kleur van de auto. Probeer het bij een auto spuiterij zonder bon, scheelt altijd

ElScorpione

Forumguru
Gefeliciteerd met je O3. Erg mooie wagen. Misschien nog een paar foto's van het interieur erbij om het feest compleet te maken?

s-line

Forumguru
Als ik een eigen dakbox zou hebben of willen, zou ik hem zeker in de kleur van de auto spuiten. Een schadehersteller kan dit gewoon voor jou doen. Maar het zal zomaar rond de 300/350 euro kosten denk ik, want het heeft een speciale behandeling nodig. Wat wel zou kunnen is alleen de "deksel"spuiten, dat scheelt wel weer geld,en de onderkant beschadigd toch anders weer op de dragers. En die is toch al een donkere kleur dus dat match't wel bij alle andere kleuren.

Bovenaan Onderaan