Picanto met maffe achterklep

PizzaPieter

Forumguru
Nog ff sleutelhoesje gewisseld.

Pimp your ride.

0fce8284a1dccb6ee502b4c09111c369.jpg
bbee202543c8a41c0857dee0f37c4cba.jpg
 

PizzaPieter

Forumguru
Komt van die kneiter harde lange nagels van mn schoonmoeder, waar ik overigens ook een relatie zie met het vreemde gat in het rubber van de achterklepschakelaar
 
Laatst bewerkt:

PizzaPieter

Forumguru
Bij afstandsbediening was t al duidelijk.
Uurtje terug ook kenbaar gemaakt voor achterklep.

Hopelijk met nieuwe afstandsbediening niet meer nodig om met nagel te drukken, maar dat t gewoon kan met platte vinger.
 

Eltjo

Forumguru
Is de rubber kwaliteit niet gewoon ook bagger? Hoe oud is de auto?
Er zal toch wel een complete greep vervangen worden waarbij de bekleding van de achterklep eraf moet, lijkt me.
Een aardig klusje waarbij het zoeken naar een filmpje „hoe” erg handig kan zijn.

Vanmiddag kwam mijn collega nog voor een nieuw batterijtje voor zijn ab van zijn 2 jaar oude Golf.
Voordat in het Youtube filmpje het kapje van de batterij eraf was, had ik hem al los. En zo’n knoopcel ligt bij onze afdeling in voorraad.
 

PizzaPieter

Forumguru
Is de rubber kwaliteit niet gewoon ook bagger? Hoe oud is de auto?
Er zal toch wel een complete greep vervangen worden waarbij de bekleding van de achterklep eraf moet, lijkt me.
Een aardig klusje waarbij het zoeken naar een filmpje „hoe” erg handig kan zijn.

Vanmiddag kwam mijn collega nog voor een nieuw batterijtje voor zijn ab van zijn 2 jaar oude Golf.
Voordat in het Youtube filmpje het kapje van de batterij eraf was, had ik hem al los. En zo’n knoopcel ligt bij onze afdeling in voorraad.
Mn schoonmoeder heeft kneiter harde nagels en drukt ook de knoppen vd afstandsbediening in met puntje nagel ipv zacht stuk vinger
 

Eltjo

Forumguru
@Canon-Eye De meest reguliere batterijen (9V, AA(A)) bestellen we soms met 50 tot 100 te gelijk. Dat soort knoopcellen (in dit geval een 2025) vaak met een doosje van 10 die dan in een jaar wel op gaan.

@PizzaPieter Voor sommige kleine knopjes kan ik me dat voorstellen, maar als ik er over nadenk hoe ik de knopjes van de ab indruk, dan is dat toch gewoon met m'n grote dikke duim (ja, reeds uitgezogen is die dat nog).
Dè oplossing voor je schoonmoeder lijkt me dan 10 vingerhoedjes..... vastgezet met Kukident....
 
Laatst bewerkt:

PizzaPieter

Forumguru
Hahaha.
Sommige typen op hun scherm met hum vingertop, andere met hun vingerafdruk.

Wil haar schermpje niet zien...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan