PIAIR1982's Skoda Fabia Combi Dynamic 1.2 TSI 63kW

Okki

Donateur
Ik zie nu ook de snelheid linksonder van de cruisecontrol.

6d1290d82c16b721a40c5750af0e71e0.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Rechts zie je hem toch ook in je teller?
 

piair1982

Forumguru
Welke binnen verlichting heb je bijgeplaatst in de hemel?
voorkant t10 steek ledjes van Philips en buislamp ook led van 36 of 40 mm. functioneren perfect, geen canbus nodig. En achter twee buislampen led van 36 of 40 mm. Haal de bestaande lamp er uit en meet het ff na voor de zekerheid.
 

fireben

Forumguru
Laatste upgrade voor nu.
De nieuwe Škoda logo's voor mijn sleutels maar nu in het juiste formaat.

(Links oude nieuw logo en rechts nieuwe nieuw logo.)

Ps. Ik heb er nog wat over. Dus als iemand ze nog zoekt...
hallo hoe groot zijn ze en heb je ze nog ??:pardon::bloos:
 

Mikeymike81

Nieuw lid
Ik bedoelde eigenlijk meer welke unit je bijgeplaats hebt...sorry voor de onduidelijkheid..
 

Bijlagen

  • IMG_20110714_173630.jpg
    IMG_20110714_173630.jpg
    42,1 KB · Weergaven: 30

piair1982

Forumguru
Ik bedoelde eigenlijk meer welke unit je bijgeplaats hebt...sorry voor de onduidelijkheid..
ah zo. Deze heb ik af fabriek besteld. Het was toen deel van een pakket. Ik heb toen alles in het boekje aangevinkt behalve schuifkantel dak en ESP.

Dus deze module kan je wel achteraf plaatsen maar dan moet je ook de hemelbekleding vervangen. Er zijn forumleden die dit anders opgelost hebben met after market delen. Maar persoonlijk zou ik voor niets anders dan origineel gaan. Vrees alleen voor hoge kosten.
 

piair1982

Forumguru
geen idee . Vagtechniek heeft dit in kunnen stellen voor mij.

Maar op het vagcom gedeelte op het forum zullen ze dit vast weten.
 

ertromp

Forumguru
geen idee . Vagtechniek heeft dit in kunnen stellen voor mij.

Maar op het vagcom gedeelte op het forum zullen ze dit vast weten.
Is niet in te stellen middels VCDS of VCP. Er zal echt andere software naar de module van het dashboard geflasht moeten worden. En dat is iets wat VAG Techniek Nuenen kan :D
 

piair1982

Forumguru
Update na lange tijd. Inmiddels de 133.000 km gepasseerd.
Nog steeds veel plezier van de Faab. Rijd consequent alleen op 98 van BP em verbruik ligt netjes op een 1 op 17 gemiddeld. Vakantie naar Italië ook met gemak gedaan. In 1 keer doorrijden. Heen door de gotthard en terug er over heen. Met belading en al gaf de Faab geen krimp. De combinatie van goede brandstof goed onderhoud en de tuning zorgen voor mij voor rijplezier.
Ik rijd 'm denk ik helemaal op. Dus net op 1/3 van z'n leven.



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan