Photoshop gevraagd: Emblemen & typeaanduiding

HarrieSkoda

Forumguru
Avond,

Wellicht hebben jullie het kunnen lezen in het 'embleem aanpassen' topic, maar ik heb erg veel interesse in de nieuwe Skoda emblemen, zoals SuperSkoda deze kan leveren.

Omdat ik het best prijzig vind om de emblemen 'zomaar' op de gok te kopen, om vervolgens pas te kunnen zien of het zal staan, wil ik hierbij vragen of iemand die bedreven is in photoshop dit voor me kan realiseren.

Gaat om deze emblemen: http://www.superskoda.com/Skoda/OCTAVIA-III/Octavia-III-original-Skoda-emblem-INT-version

Voor de geïnteresseerden; ik zie dat er steeds meer kleuren beschikbaar komen!

Als het embleem van bovenstaande advertentie op deze auto geshopt zou kunnen worden:

Ik heb voor de zekerheid even een front van mijn eigen O3 gepost, en eentje van een vRS, aangezien mijn voorkant er binnen afzienbare tijd ook zo gaat uitzien.


1k0.jpg


1k0.jpg


Ik zou ook graag een shop willen van de typeaanduiding achterop de kofferdeksel. Ik twijfel hier namelijk over. Misschien wordt het dan wel té zwart allemaal. Vandaar de vraag voor de shop.

Zie hier de type aanduiding:

Skoda:
http://www.superskoda.com/Skoda/Emblems/Genuine-Skoda-Autoas-rear-emblem-´OCTAVIA´-MONTE-CARLO-black-version

Octavia:
http://www.superskoda.com/Skoda/Emblems/Genuine-Skoda-Autoas-rear-emblem-´SKODA´-MONTE-CARLO-black-version

1k0.jpg


1k0.jpg


Mocht hier iemand de moeite voor willen nemen, zou ik dit hartstikke top vinden!

Mijn dank is groot.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
@Cherokee : Kun je zijn kentekenplaat nummers en cijfers ook weer terugzetten met fotowinkel ??? :pardon:

Wel @HarrieSkoda ik zou het bij het logo houden...... denk dat die zwarte letters mooi staan op een donkere wagen....
 

HarrieSkoda

Forumguru
@Cherokee thnx voor de shop! Wordt me op deze manier wel een stuk duidelijker!

Ik vind het met alle emblemen en type aanduiding eigenlijk best wel bruut!

Alleen nu vraag ik me zelfs af of het zonder type aanduiding (Skoda en Octavia) misschien veel mooier zal staan?

@EdK ik vind de type aanduiding in het zwart zelfs nog beter staan dan de (originele) chrome!

Als ik chroom wissel voor zwart, kan ik nadien de chrome niet meer gebruiken gok ik? Eenmalig plakrandje?

En zou er bij een nieuw setje type aanduiding ook een soort 'mal' zitten hoe deze geplakt dienen te worden?
 

EdK

Forumguru
Als ik chroom wissel voor zwart, kan ik nadien de chrome niet meer gebruiken gok ik? Eenmalig plakrandje?

En zou er bij een nieuw setje type aanduiding ook een soort 'mal' zitten hoe deze geplakt dienen te worden?
Ach superskoda verkoopt ze ook in chroom ....... dus zwart en chroom bestellen dan ....!??
En word geen mal bijgeleverd dus je mot met stift een lijntje zetten en die weer verwijderen met bv spiritus.

En ja zwart staat wel mooier dan het chroom ( smaken verschillen ) maar ikzelf zou het mooier vinden als je het wel ziet maar er niet BANGGG uitspringt...
 

Rallye

Forumguru
Ik vind een gedebadgede auto altijd te kaal. Bij een Skoda komt daar nog bij dat het lijkt alsof je je voor de naam schaamt, gezien de vooroordelen die veel mensen nog immer bij het merk hebben. Lekker laten zitten. Geldt zeker voor de woorden “Skoda” en “Octavia” wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Mhh, straks even voor zitten ;)
Alle mogelijkheden even in kleur uitprinten en op muur hangen.
En dan zo ophangen dat je elke avond bij thuiskomst en je op je stoel zit er tegenaan kijkt.
Op bepaald moment ga je dan één plaatje het mooist vinden en dat word dan de keuze...

En laat je vooral niet door ons beïnvloeden ! ondanks dat wij er telkens op de wegen tegenaan motten kijken...
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik schaam me wat de auto betreft nergens voor, maar ik heb een hekel aan alle letterbadges om de simpele reden dat daar altijd allerlei prut tussen blijft zitten die lastig te verwijderen is, variërend van bagger tot opdrogend poetsmiddel of was (en de pluizen van het poetsdoekje). Het zit gewoon in de weg, dus eraf met die rommel, wat mij betreft.
Dat het een Skoda betreft is toch wel duidelijk, dat ziet elk jochie vanaf een jaar of drie ook zonder die naam erop wel... :pardon:
 

Cordoba

Forumguru
@Cherokee thnx voor de shop! Wordt me op deze manier wel een stuk duidelijker!

Ik vind het met alle emblemen en type aanduiding eigenlijk best wel bruut!

Alleen nu vraag ik me zelfs af of het zonder type aanduiding (Skoda en Octavia) misschien veel mooier zal staan?

@EdK ik vind de type aanduiding in het zwart zelfs nog beter staan dan de (originele) chrome!

Als ik chroom wissel voor zwart, kan ik nadien de chrome niet meer gebruiken gok ik? Eenmalig plakrandje?

En zou er bij een nieuw setje type aanduiding ook een soort 'mal' zitten hoe deze geplakt dienen te worden?

Je kunt ook de originele chroom letter met plastidip matzwart kunnen maken, als het niet bevalt kun je dat er ook weer af poetsen (als je tenminste minimaal 4 laagjes plastidip hebt aangebracht). Ook voor het logo zelf was er pas iemand die dit zelf met een spuitbusje in lakkleur heeft gespoten, dus je kunt zelf ook aardig wat aanpassen als je je handig vuil wil maken en wat lef hebt.
 
Bovenaan Onderaan