Beetje foute uitspraak als je het mij vraagt.
Net als mensen die zeggen dat mensen die een 3-serie 4 cylinder kopen beter geen BMW kunnen kopen als ze geen echte kunnen betalen.
Eh... het "polariserende conclusie" slot, is doorspect van sarcasme en foute stereo typen... Grappig trouwens dat je valt over de prijs grap en niet over de kappers/vrouwenauto grap.
Maar ten overvloede en voor de duidelijkheid, dat is dus niet serieus bedoeld. Het is een uitvergroting van de stereotypes rond deze auto's en het merken geile status gedoe rond Audi.
Maat van mij heeft een 206cc. 2l gechipped, leuk autotje en vlot ook. Staan we te wachten, komt ie aanrijden met dak open en z'n meisje ernaast is het steenvast: "Hé! Ken en Barbie! " Humor en van je vrienden moet je het maar hebben.
Om serieus in te haken op je BMW opmerking: prijs en of ze het wel of niet kunnen betalen interesseert me niet. Hele auto als status symbool houding staat me totaal niet aan. Maar de laatste 3 serie die ik heb gereden (E46) is een verschrikkelijk hok met een 4 cylinder. Die kun je beter niet kopen inderdaad, zonde van je geld. Dan kun je veel betere auto's vinden zonder BMW logo. 3 serie (en kleiner) ben ik uberhaubt geen fan van, op de 330 en de M3 na. Maar dan zit je aan de 6 cylinders of groter. Overigens is de E92 nog te pruimen, liever de E46, de latere en huidige 3 en 4 serie vind ik niks. De 5 serie en groter is wel aardig maar te duur mijn inziens, zeker nieuw. Daar ook van mening dat je minimaal de 6 cylinder er in moet leggen of er niet aan beginnen.