Peugeot RCZ-R

sitechris

Donateur
Stroomt er benzine door je aderen? Dan heb ik goed nieuws voor je. Peugeot is back! Voorbij zijn de tijden van de 307, 407, 2008 en andere halffabrikaten. De mannen van Peugeot Sport hebben weer een stevige vinger in de pap. Dit heeft geleid tot twee hele echte bommetjes: de Peugeot 208 GTI 30th Anniversery en de Peugeot RCZ-R. Wij rijden de laatste.

http://driveaholic.nl/rijtest-peugeot-rcz-r/

IMG_5951-500x333.jpg
 

Cordoba

Forumguru
Mooi stuk Chris, alleen had ik graag een foto van dat lachwekkende achterbankje gezien (en eventueel ook van de kofferbak).
 

peterrapid

Forumguru
Leuk stukje @sitechris :thumbsup: Vind zelf de TT qua design veel mooier maar deze Peugeot mag er gerust zijn. Toch hoopvol dat Peugeot terug een beetje terugkeert naar de roots van de 205GTI
 

ertromp

Forumguru
Inderdaad leuke test maar ik mis net als @Jee13 het scherpe zoals in andere testen.
Bijvoorbeeld dat het een regelrechte kopie is van de TT en dat die prachtige lijnen zoals je omschrijft helaas niet uit eigen Franse koker komen.
 

sitechris

Donateur
Ik vind het qua design echt geen TT kopie. Ik vind de vormgeving echt wel uniek. Enige overeenkomst is dat het coupé's zijn imho
 

MarcoO2

Forumguru
Ik vind de RCZ zéker mooier dan de TT. Ja, er zijn overeenkomsten, maar niet in die zin dat het lookalikes zijn.
 

Mettes

Forumguru
Leuke review,maar blijkbaar ben je nog steeds vol van je Megane RS zoals je in bijna elke review kan lezen.
Bij deze laatste begrijp ik niet goed wat hij in deze test komt doen,vermits de andere wagens eigenlijk als 2-zitters bedoeld zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan