Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI 150

s-line

Forumguru
Grapje, ik heb totaal geen moeite met de tellers noch het stuurtje noch het touch screen. Als ik nu in "gewone"auto stap is het net een vrachtwagen stuur dat je in handen heb.:nailbiting: :D
:ot:
 

s-line

Forumguru
Als ik lees dat je door de plaatsing van het stuurwiel vaak de tellers niet kunt lezen houd ik mijn hart al vast. Dit soort stompzinnigheden irriteren me bij voorbaat al ;)
Maar goed je moet het eerst zelf ervaren hoe je het vind toch? Internet staat over het algemeen alleen maar vol met negatieve info. Bij alle merken klaagt men over het een of ander, dat is het handige van internet. En Nederlands natuurlijk lekker klagen over alles,navi te traag, display te klein, ratelende distributie ketting, lekkende panorama daken,etc etc.....
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik vraag me oprecht af wat de kwaliteitsmanager daar doet.
Die bemoeit zich niet met het ontwerp als zodanig.
Hij moet er op toezien dat volgens de vastgelegde procedures wordt gewerkt.

Dus: als er in het kwaliteitsmanagementsysteem zou zijn vastgelegd dat er k*tkwaliteit moet worden geleverd en er rolt per ongeluk toch een goed gelukt produkt van de band, wat is er dan aan de hand?
Dan heet dat "een afwijking"... ;) (en daar moet dus een "verbetervoorstel" voor worden verzonnen)


:D
 

s-line

Forumguru
Foto's van nieuwe Superb gezien.
kan geen Peugeot aan tippen

ben benieuwd naar de Combi, nog meer balzaal dan de II

voor een proefrit al aangemeld bij mijn favoriete dealer
Ja die heb gezien, maar ik hoef niet groter.
Plus het is nog steeds niet mijn ding de nieuwe weg die ze zijn ingeslagen. En ik denk dat vooral ook de prijs niet mijn ding gaat worden.:D
Maar gelukkig gaat ie onder jullie waarschijnlijk heel veel verkocht worden.:pieker: We zullen zien of het daadwerkelijk zo een succes gaat worden als jullie denken aangezien iedereen tegenwoordig kleine lichte en vooral zuinige auto's wil, of komt ie ook met een 1.2 tsi?
 

Rallye

Forumguru
De 508 is al geen hele mooie auto, maar wel een verademing ten opzichte van de 407. Wat me wel altijd weer opvalt bij de 508 is de manier waarop de achterbumper aansluit op de carrosserie. De bumper "snijdt" door het achterste deel van de carosserie. Omdat dat van metaal is en de bumper van plastic zie je altijd kleurverschil en sluit bovendien de vorm niet goed aan. Het plastic lijkt hol en het metaal bol. Afwerking is al geen sterk punt van Peugeot (N.B. Ik heb er vier gehad), maar hier zie je het zelfs aan de buitenkant. Erg lelijk. Of ben ik de enige die dit ziet?
 

micky

Forumguru
@Rallye helemaal mee eens, geen feest, van afwerken hebben ze geen kaas gegeten, al hoewel het wel weer steeds beter wordt, nog een jaar of 10 en ze zitten weer op het niveau van mijn Citroen DS uit 1974:deuk:
 
Bovenaan Onderaan