Peterrapid zijn 03 RS'je, ons BETSY

peterrapid

Forumguru
Hopelijk niet zolang wachten hé, dagje aan zee moet je maar eens belletje geven, steken vrouwen in de winkelstraat en kunnen wij terrasje en skoda's keuren :deuk:
 

peterrapid

Forumguru
Kleine update, de Seat LEON is eindelijk verkocht was een moeilijke bevalling, veel kijkers gehad met idiote prijzen vooral autohandelaars maar dan toch eindelijk de juiste koper gevonden die 1000€ meer of garage had geboden dus deal gesloten en vrijdag ga ik ons Betsy ophalen, dak en spoiler is gespoten en volgens verkoper is het heel mooi. Dus vrijdag alle pics.
 

peterrapid

Forumguru
Nee ca va ze staat er al een weekje maar had gewoon geen tijd, teveel werk en vroege late uren maar ik ben blij dat ik ze mag gaan halen eindelijk. En dan op 15/11 een verlangingskitje bij Marc en dan staat ze klaar tot ze haar vitaminekuurtje mag krijgen van VAG-tuning als ze ooit die 5E gekraakt krijgen.
 

fiestaman

Forumguru
Door wie was het dan gewraped?
Wat ook mooi zou geweest zijn, spoiler in Carbonlook gewraped, dak eventueel ook.

Hopelijk komt het met het spuiten in orde.
 

peterrapid

Forumguru
Neeeeeeeeeeeeeee nog altijd niet en ergste van al vrijdag eerst vlug naar garage om hem te halen en dan direct terug gaan werken :wavecry: kon geen dag verlof meer krijgen :tongue: dus zal pas zaterdagnamiddag zijn dat ik de tijd kan nemen om hem eens goed te verkennen.
 

peterrapid

Forumguru
Dank U allemaal, zoals beloofd de Pic's EN ik wil en zal het hebben die VRS-knop en zie hier IK HEB HEM DAN OOK he :yeehaa:
Voor de rest gewoon een superwagen ben gelijk een klein kind met Sinterklaas (zonder Piet hé)
 

Bijlagen

  • GetAttachment10.jpg
    GetAttachment10.jpg
    3,5 KB · Weergaven: 110
  • GetAttachment15.jpg
    GetAttachment15.jpg
    7,9 KB · Weergaven: 106
  • GetAttachment22.jpg
    GetAttachment22.jpg
    6,9 KB · Weergaven: 106
  • GetAttachment33.jpg
    GetAttachment33.jpg
    6,4 KB · Weergaven: 107
  • GetAttachment2.jpg
    GetAttachment2.jpg
    10,5 KB · Weergaven: 107
  • GetAttachment23.jpg
    GetAttachment23.jpg
    8,2 KB · Weergaven: 121
Bovenaan Onderaan