Peterrapid zijn 03 RS'je, ons BETSY

Joske

Forumguru
duzzz....

driehoek Aalst - Oostende - Moerbeke-Waas

waar en wanneer? :deuk::deuk::deuk:

volgens mij is ie terug 2 cm gekrompen nu! :maakmegek:
 

peterrapid

Forumguru
Worden we gesponsord ? Want die verkeersboetes in Moerbeke-Waas en regio Dendermonde komen hard aan :wavecry:

voila hij is nu 2cm gegroeid nog 15 te gaan :D
 

Joske

Forumguru
ja de politie-rechtbank van Dendermonde... daar is het geen gezellige boel hoor :angel:

ma goed, back on topic

wanneer ga je er om Peter, om je Betsy? (volgens mij weet je vriendin niet van dat koosnaampje :deuk:)
 

Mk4

Senior Member
Dat ziet er erg goed uit. Ik ben zelf ook nog opzoek naar wat ik wil qua opties. Is dit een echte aanrader??
 

peterrapid

Forumguru
@Mk4 voor mij is het een echte aanrader hoor, wat ik niet heb is Kessy, panoramisch dak, canton en leder ... Al de rest zit erop en het dak wordt volgende week gewrapt in zwarte piano-lak folie en binnenkort nog een verlagingssetje van @Antera. Dus mijn bevalling bevalt mij heel erg :D
 

lugolux78

Forumguru
Wat een lelijke kleur zeg.... Vind ik helemaal niks :tongue::tongue::tongue:

Betsy is fancy.
Mooie auto ben benieuwd op volgende meeting. België weer een stuk mooier.
Ps mocht je je stuur niet bevallen.... Ruilen hihihi

Wilde mijn dak trouwens ook wrappen maar is te gevaarlijk... Hemelbekleding etc... Nog steeds jammer.

Veel plezier en hou Betsy rustig
 

peterrapid

Forumguru
@lugolux78 Betsy zal haar best doen :deuk: en dak wordt bij de dealer zelf gedaan dus ik heb er vertrouwen in. En wat stuur betreft ... nee toch maar niet, stuur was een verrassing volgens dealer ging ik een rond stuur krijgen dus ik ben heel tevreden.
 

Joske

Forumguru
@lugolux78 volgens dealer ging ik een rond stuur krijgen dus ik ben heel tevreden.

geloof ik best, zo een vierkant is toch veel mooier en praktischer é :laugh:

iFc19bG6.jpg
 
Bovenaan Onderaan