Personalisation

Cal Noughton Jr

Actief lid
Als men er in België al een systeem voor heeft is het ongetwijfeld verouderd, is er een Vlaamse versie en een verouderde Franstalige en kunnen ze op het moment dat ze het nodig hebben niet vinden omdat degene die het wachtwoord weet ( in Wallonië; die de sleutel heeft) met pensioen is.

wat ik zo her en der lees en zie over accu’s is nou niet direct geruststellend voor brandweer en bergers...

Meest shockerende: de uitzending van Kassa waar blijkt dat er maar 1 berger met 1 systeem is om een electrische auto goed te kunnen bergen wanneer deze in brand vliegt.. weet niet of hybrides net zo gevaarlijk zijn...

Link :
 

hemi24

Forumguru
Giftige stoffen is (maar) tijdelijk; hitte van de brand heeft op het beton en staalconstructies veel ernstiger gevolgen lijkt mij...
 

Vinny

Forumguru
ik heb ook een IV zonder type aanduiding gevraagd.
Enkel Superb staat er niet op, Skoda en de IV blijven erop staan.
 

Superb4

Nieuw lid
Nu de foto van jouw systeem. Want deze optie is niet standaard ( mits besteld en krijg je ook 3 sleutels ipv 2) en kan later wel geactiveerd worden met VCDS


Ons systeem is identiek aan die van het filmpje.
Dus ook met de 2 draaiknoppen onderaan links en rechts.

En ja we hebben 3 sleutels. 2 zwarte plastics en 1 met chrome/metaal.

En toch geen personalisation optie in de navi. Maar ik lees op meerdere Engelstalige fora dezelfde vragen/problemen met de iV specifiek waar die optie er niet is.
En bijgevolg het koppelen van een sleutel aan een profiel dus ook niet werkt.

Vroeg me af of er hier al iV eigenaren zijn waarbij dit wel gelukt is?
Dus dat hij per sleutel automatisch een profiel kiest en dus de stoel/spiegels/... correct instelt.
 

DieselTDi

Forumguru
Ik heb een S3 FL met 2 sleutels
Maar open IK mn auto, dan schuift stoel naar achter ed, en stellen spiegels zich, en met de 2e sleutel dan schuift stoel naar voren, en spiegels meer naar binnen...
Heb geen profiel mogelijkheden, maar wel memory op sleutel
 
Bovenaan Onderaan