Pasvorm Emuk caravanspiegels op een S2

Rga

Nieuw lid
Oké dat is even geduld nog.... Op m'n oude Mazda cx5 zaten de Emunks ook perfect dus wat mijn betreft het wachten waard. Ga ff op zoek naar toekomstig reserve spiegels
 

andrehj

Forumguru
Even een follow-up:
Toen ik anderhalve week geleden in de regen (leuk, twee weken lang in de hitte zitten, en dan net op de ochtend dat je op moet ruimen regent het...:mad:) de spiegels monteerde, bleken ze een stuk beter te passen. Nog steeds niet fantastisch, maar ik kon ze een stuk verder op de autospiegels krijgen:
Pasvorm Emuk Nat.jpg
(vergelijk bovenstaande plaatje met dat uit de openingspost)
Dus een tip voor degene die ze ooit weer gaat monteren: Maak van tevoren het rubber en je spiegelhuis goed schoon en vooral nat.
 

FWesten

Senior Member
Ik ben afgelopen week tijdens de terugreis vanuit Frankrijk mijn rechter Emuk spiegel verloren. Ik dacht dat ie goed vast zat.
Gelukkig geen schade aan derden en onszelf.

Iemand nog een rechter over?
 

herr Flick

Nieuw lid
@FWesten, wat jouw is overkomen met je rechterspiegel, is gebeurd met mijn linkerspiegel.

Dus antwoord op jouw vraag, ja ik heb nog een rechterspiegel.
 

turboturbo

Forumguru
Dankzij dit topic afgelopen weken wat uitgekeken naar Emuk spiegels voor mijn Octavia 1. Nieuw niet meer te krijgen (uiteraard) dus op zoek naar 2e hands.

Ik heb een setje Emuks kunnen scoren op de duitse marktplaats (eBay Kleinanzeigen) voor een scherpe prijs (als ik het aanbod vergelijk met Markplaats hier in NL)
Bovendien heb ik nog nooit met een particuliere aanbieder mogen meemaken dat ik zo keurig en verzorgd een artikel opgestuurd heb gekregen (lijkt wel nauwelijks gebruikt, zelfs de originele doos en alle handleidingen en papiertjes zijn nog in uitstekende staat)







Komende zomer met een geleende caravan op stap :) , heb ik deze alvast in huis.
 
Bovenaan Onderaan