Passy20 Updates Octavia 3, Eibach Pro ect.

Topic in 'Mijn auto' gestart door Passy20, 29-12-2020.

1. Passy20

Passy20 Lid Donateur

grijs is een tijdloze kleur, altijd goed :)

ja de schakelaars zijn goed te doen, alleen de bestuurderskant is even wat meer werk.

2. Passy20

Passy20 Lid Donateur

dankje, ja ik houd van zulke details, ook al zie je ze niet dan wanneer je een keer de kap open hebt.

ja er is veel keus, en heb veel soorten bbs begereden en andere dure merken, heb ook nog een set 18 inch BBS super RS liggen, maar wil het dit keer gewoon simpel en basic houden. originele VAG velgen in 18 zijn vaak ook 8j breed wat mijn voorkeur heeft voor onder de octavia.

ertromp vindt dit leuk.
  3. 45069

45069 Lid

@Passy20
    Led mistlampen
    Led kentekenverlichting
    Led kofferbakverlichting
    Led achteruitrijverlichting
    Led instapverlichting

4. Passy20

Passy20 Lid Donateur

ik heb alles bij Aliexpress vandaan. kan het later wel in een pb doorsturen als je wilt

5. Tinusss

Tinusss Nieuw lid

Mag van mij ook wel hier geplaatst worden. Ben vooral benieuwd naar het plug and play installeren van de binnen voetverlichting.

6. JeSko

JeSko Forumguru

Je hebt Eibach pro veren zitten lees ik, is er een verschil met gewone Eibach veren dan? Jouw O3 lijkt lager te liggen dan mijn Superb op Eibach veren, lijkt wel alsof elke auto op verlagingsveren hier lager ligt dan de mijne.

Passy20 vindt dit leuk.
  7. hemi24

hemi24 Forumguru

@JeSko : ik gok dat het hier niet om een setje verlaginsveren gaat maar om een set veren+dempers, wellicht als schroefset...

8. JeSko

JeSko Forumguru

Aha thx @hemi24 , dacht dat het enkel om veren ging omdat TS het had over Eibach Pro veren.

9. Passy20

Passy20 Lid Donateur

Het gaat enkel om de veren die vervangen zijn.

20210101_231455.jpg

10. Passy20

Passy20 Lid Donateur

De Eibach pro veren verlagen 3a4 cm.
    Normale eibach veren zijn wellicht vervangingsveren voor de originele veren wat dan geen verlaging resulteert.

11. JeSko

JeSko Forumguru

Ahzo toch enkel veren, net als bij mijne 3 cm, normale Eibach veren bestaan namelijk niet bij mijn weten, met Eibach verlaag je altijd. Wellicht staat een Octavia standaard al wat minder hoog dan een Superb zoals mijne.

hemi24 vindt dit leuk.
  12. CDK

CDK Forumguru

Prachtige Octavia, nu nog een lederen interieur er in ;)

Deel deze pagina